BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag hade velat stulit sådär en 30 pers ....nä låna bara :) som tillhör min grupp 16-31 juli .....välkomna om ni hittar in ....kram
Jag tror jag har försvunnit från bf listan... eller gjorde jag fel när jag la till mig?
När har du bf ? Och var bor du? Det ordnar sig
Visst är det drygt. Vi är ju snart i vecka 15.
Jag är också överviktig, men tycker att min bm skött det hela bra hittills. Hon har sagt att med mitt bmi så är det bra om jag går upp ca 6 kg. Och att det blir ett extra besök i vecka 20. Sen var det inget mer prat om det. Känns som att hon gör sitt jobb utan att vara dömande. Hon är överviktig själv, och det gör att det känns lite mindre jobbigt och pinsamt för mig!
Hade inte stått ut med någon som tjatat om min vikt i tid och otid. Jag vet liksom redan att det inte är så bra att vara fet när man är gravid.
Jag hade velat stulit sådär en 30 pers ....nä låna bara :) som tillhör min grupp 16-31 juli .....välkomna om ni hittar in ....kram
Har en fråga till er som lider av kraftigt illamående. Hur tar ni er till jobbet? Eller sjukskriver ni er? På mitt jobb finns knappt ersättare så kan aldrig vara hemma. Jag mår numera illa hela tiden, speciellt mellan måltiderna. På morgnarna kräks jag floder och det är så sjukt jobbigt för jobbar dagtid jämt. Åksjuketabletter mår jag ännu mer piss av, blir extremt trött och dåsig. What to do? :(
Hen! Jag är beräknad till 10 juli- Märsta!
Jag har en fråga var på ultraljud förra veckan pga värk i magen som aldrig släppte..
och idag har jag fruktansvärt ont på vänster sida men sträcker sig även till höger,
Bör man vara orolig? Är i vecka 13 snart 14 (12+6)
Hen! Jag är beräknad till 10 juli- Märsta!
Jag har en fråga var på ultraljud förra veckan pga värk i magen som aldrig släppte..
och idag har jag fruktansvärt ont på vänster sida men sträcker sig även till höger,
Bör man vara orolig? Är i vecka 13 snart 14 (12+6)
Har en fråga till er som lider av kraftigt illamående. Hur tar ni er till jobbet? Eller sjukskriver ni er? På mitt jobb finns knappt ersättare så kan aldrig vara hemma. Jag mår numera illa hela tiden, speciellt mellan måltiderna. På morgnarna kräks jag floder och det är så sjukt jobbigt för jobbar dagtid jämt. Åksjuketabletter mår jag ännu mer piss av, blir extremt trött och dåsig. What to do? :(