BF Juli 2017 ny
Jaha är det här ni är .... Västerås 29 juli iaf
Jaha är det här ni är .... Västerås 29 juli iaf
Det är individuellt. Jag känner det mycket i höfterna och i ryggslutet, ibland i den främre fogen (vid blygdbenet). Jag får ont av att gå, stå och vara i samma ställning för länge (typ sova på bara en sida). Det är en huggande och samtidigt ihållande smärta. Jag använder foglossningsbälte för att underlätta lite, men det hjälper bara ibland. Med dottern blev jag sjukskriven omkring v23 pga foglossningen.
Även ischiasliknande smärta kan vara foglossning, det har jag också. I början är foglossningen ofta hormonell och kan gå över om man har tur. Sån tur har jag aldrig haft. Hoppas du slipper detta elände!
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har plockat listan ungefär 10 sidor bakåt så hoppas det blev rätt :) SandraErica och Summerchild är tillagda. Om ni är fler som skrivit får ni gärna lägga till er själva ;)
Vad tråkigt att behöva sälja hästen. Kan tänka mig att du kollat alla lösningar men en delägare kanske kan funka?
Kul med en till riktig norrlänning:)
Men det här med veckorna jag är 8+6 idag då är jag i v 9 va? Och imorgon går jag in i vecka 10? Är det så dom räknar? Så missfallsrisken minskar typ 11+0 då för moderkakan tar över? Eller missat nåt? V 12 är väl 11+0 -11+6
Vilken rolig läsning:) alltid trott det är 12+0man kan pusta ut lite mer. Men då kanske ja kan göra de redan imorgon. Går in i 11+0 då
V 13+0 idag! Fortfarande helt varm inombords sedan UL igår. Berättade för de stora barnen och de blev så himla glada! 7-åringen smög in till oss imorse när han vaknade. Stack in handen under mitt täcke, lade handen på min mage, tindrade med ögonen och frågade "hur mår bebisen, mamma?". Jag fällde nästan en tår :)
Spännande att höra era berättar historier sen!!
Hade relativt bra socker fast som diabetiker. Men ledsen jag blev att det stack iväg under natten 10.9 under säkert 5 timmar. Skäms att jag inte kollade hela natten. Är ju så känsligt v 9+1