Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF Juli 2017 ny

Treansresa skrev 2017-01-01 19:20:03 följande:

Alltså nu är ja tveksam. Har känt något i magen nu 3 ggr denna vecka. Är nästan säker att det är bebisen. Men är det ens möjligt såhär tidigt?!?

Vilken vecka är du i ? Jag tror att jag var säker att jag känt bebisen i v 14 tidigast men ingen trodde mig
  • Summerchild
    Sosozo skrev 2017-01-01 20:26:32 följande:

Jag tyckte jag kände bebisen två ggr igår! Kan inte säga med all säkerhet, men kändes annorlunda inget idag dock. Är i v 14.

Idag har jag längtat så extremt mycket efter bebisen! Vet inte varför. Vill trycka på fast forward-knappen!

Ja för bebisen känns som en sprattlande fisk...hur nu det känns...iaf så bubblar det inte som vid gaser så känner man det så vet man bara. För mig har det inte varit frågan om tvivel .... man har liksom stannat upp och ooooj vad hände i magen... har fött 3
  • Summerchild

Nu är man proppmätt 10+1 hihi
  • Summerchild

Ligger i soffan å slöar....lite mensvärk å grejer...gött å smeka kulan :)

• Summerchild

Oj 35 nya meddelande på forumet sen jag kom in igår .....

nu är det så tjejer att jag har även skapat för ena halvan 16-31juli forum ... om ni vill vara lite tightare med oss men såklart är vi kvar här oxå .

Du som känner för å passar in för 1-15 juli kan få äran att skapa den :)

Säg vad ni tycker om min idé

• Summerchild
    Summerchild skrev 2017-01-02 16:59:56 följande:

Oj 35 nya meddelande på forumet sen jag kom in igår .....

nu är det så tjejer att jag har även skapat för ena halvan 16-31juli forum ... om ni vill vara lite tightare med oss men såklart är vi kvar här oxå .

Du som känner för å passar in för 1-15 juli kan få äran att skapa den :)

Säg vad ni tycker om min idé

Hoppas ni lyckas se detta i allt svammel ...kram ;)
  • Summerchild
    FrökenMp skrev 2017-01-02 16:36:56 följande:

Jag har en fråga som kan innehålla lite äckliga detaljer....

Idag hittade jag en slemklump i trosan som var typ gulgrönvitaktig. Sen när jag skulle torka mig på toaletten fick jag ytterligare sån gelé eller slem eller vad det nu var på pappret. Det luktade ingenting (var tvungen att lukta då jag blev så orolig Hahah) men vad kan det vara?? Såg nästan ut som tjockt snor haha.

Tänker om jag fått nån slags infektion..? Eller är det den där slemproppen??

Vi hade sex igår om det spelar någon roll.

Ja men dåså du hade sex igår.... då kan det ju vara kanske så att sin Karl har lite äcklig sperma .... skämt å sido.... kan vara hans sperma iofs om han inte kommit på länge..då kan det komma vit gula klumpar ... men nä tror det kommit ut från din vagina i samband med penetrering av livmodertappen.. och då kan det vara slemmet däruppe som lossnat lite mer vid sex ...men det är inte farligt att ha sex om du inte har fel på graviditeten och det återbildas slem hela tiden som håller tätt därinne ....så älska på du!
  • Summerchild
    Gameofthrones123 skrev 2017-01-02 17:37:53 följande:

Jag skulle kunna skapa en tråd för de som ska ha mellan 1-15 juli :) kan vara trevligt med små grupper också!

Perfekt :)
  • Summerchild
    narie24 skrev 2017-01-02 17:42:19 följande:

Såg en sådan tråd igår...

Har du sett den? Ska kolla runt
  • Summerchild

Jag hade velat stulit sådär en 30 pers ....nä låna bara :) som tillhör min grupp 16-31 juli .....välkomna om ni hittar in ....kram

Svar på tråden BF Juli 2017 ny