BF Juli 2017 ny
Alltså nu är ja tveksam. Har känt något i magen nu 3 ggr denna vecka. Är nästan säker att det är bebisen. Men är det ens möjligt såhär tidigt?!?
Alltså nu är ja tveksam. Har känt något i magen nu 3 ggr denna vecka. Är nästan säker att det är bebisen. Men är det ens möjligt såhär tidigt?!?
Jag tyckte jag kände bebisen två ggr igår! Kan inte säga med all säkerhet, men kändes annorlunda inget idag dock. Är i v 14.
Idag har jag längtat så extremt mycket efter bebisen! Vet inte varför. Vill trycka på fast forward-knappen!
Ligger i soffan å slöar....lite mensvärk å grejer...gött å smeka kulan :)
Oj 35 nya meddelande på forumet sen jag kom in igår .....
nu är det så tjejer att jag har även skapat för ena halvan 16-31juli forum ... om ni vill vara lite tightare med oss men såklart är vi kvar här oxå .
Du som känner för å passar in för 1-15 juli kan få äran att skapa den :)
Säg vad ni tycker om min idé
Oj 35 nya meddelande på forumet sen jag kom in igår .....
nu är det så tjejer att jag har även skapat för ena halvan 16-31juli forum ... om ni vill vara lite tightare med oss men såklart är vi kvar här oxå .
Du som känner för å passar in för 1-15 juli kan få äran att skapa den :)
Säg vad ni tycker om min idé
Jag har en fråga som kan innehålla lite äckliga detaljer....
Idag hittade jag en slemklump i trosan som var typ gulgrönvitaktig. Sen när jag skulle torka mig på toaletten fick jag ytterligare sån gelé eller slem eller vad det nu var på pappret. Det luktade ingenting (var tvungen att lukta då jag blev så orolig Hahah) men vad kan det vara?? Såg nästan ut som tjockt snor haha.
Tänker om jag fått nån slags infektion..? Eller är det den där slemproppen??
Vi hade sex igår om det spelar någon roll.
Jag skulle kunna skapa en tråd för de som ska ha mellan 1-15 juli :) kan vara trevligt med små grupper också!
Såg en sådan tråd igår...
Jag hade velat stulit sådär en 30 pers ....nä låna bara :) som tillhör min grupp 16-31 juli .....välkomna om ni hittar in ....kram