Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF Juli 2017 ny

Jaha är det här ni är .... Västerås 29 juli iaf

• Summerchild
    basio skrev 2016-12-22 20:33:45 följande:

Det är individuellt. Jag känner det mycket i höfterna och i ryggslutet, ibland i den främre fogen (vid blygdbenet). Jag får ont av att gå, stå och vara i samma ställning för länge (typ sova på bara en sida). Det är en huggande och samtidigt ihållande smärta. Jag använder foglossningsbälte för att underlätta lite, men det hjälper bara ibland. Med dottern blev jag sjukskriven omkring v23 pga foglossningen.

Även ischiasliknande smärta kan vara foglossning, det har jag också. I början är foglossningen ofta hormonell och kan gå över om man har tur. Sån tur har jag aldrig haft. Hoppas du slipper detta elände!

Jag har i ett enda ben vid höften en ihållande smärta som om det inte går över hur jag än ligger men då är det lite skönare att gå då... smärtan kröp nästan upp till magen
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2016-12-18 18:47:56 följande:

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

Tack tack... det är inte så att du riskerar bf i augusti nu? Såg din sida. Flera av oss kan råka bli augusti mammor inte pga gå över tiden utan pga framflytt.

Jag kommer inte få gå över tiden så har dom satt mig juli så vet jag att det blir juli. Det är ju rätt skönt på sätt å vis. Pga. Att jag är Diabetes mamma.
  • Summerchild
    acinnaleh skrev 2016-12-23 07:00:10 följande:

Jag har plockat listan ungefär 10 sidor bakåt så hoppas det blev rätt :) SandraErica och Summerchild är tillagda. Om ni är fler som skrivit får ni gärna lägga till er själva ;)

Haha yes äntligen... känner man sig delaktig ...är ofta bortglömd å är van ....tack tack tack ????
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2016-12-23 11:17:44 följande:

Vad tråkigt att behöva sälja hästen. Kan tänka mig att du kollat alla lösningar men en delägare kanske kan funka?

Kul med en till riktig norrlänning:)

Alltid drömt ha häst men att vara gravid å ha häst är ju ett bekymmer...

men ja fodervärd eller delägare vore ju en bra idé... inte ska du behöva sälja hästen.... bara den inte är svår att hantera vill nog nån "prova på" ha egen
  • Summerchild

Men det här med veckorna jag är 8+6 idag då är jag i v 9 va? Och imorgon går jag in i vecka 10? Är det så dom räknar? Så missfallsrisken minskar typ 11+0 då för moderkakan tar över? Eller missat nåt? V 12 är väl 11+0 -11+6

• Summerchild
    Treansresa skrev 2016-12-23 14:08:39 följande:

Vilken rolig läsning:) alltid trott det är 12+0man kan pusta ut lite mer. Men då kanske ja kan göra de redan imorgon. Går in i 11+0 då

Grattis Treansresa.... god jul på dig och alla ni andra

Smygstartar med GOD JUL
  • Summerchild
    Sosozo skrev 2016-12-23 15:49:15 följande:

V 13+0 idag! Fortfarande helt varm inombords sedan UL igår. Berättade för de stora barnen och de blev så himla glada! 7-åringen smög in till oss imorse när han vaknade. Stack in handen under mitt täcke, lade handen på min mage, tindrade med ögonen och frågade "hur mår bebisen, mamma?". Jag fällde nästan en tår :)

Underbart sosozo ...hoppas du får en härlig julafton ...vad fin bebbe den värmer oss andra moderhjärtan
  • Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2016-12-24 21:06:09 följande:

Spännande att höra era berättar historier sen!!

Vi berättade igår till nära å kära men dummaste frågan fick ju min kille .. -vill du ha det där barnet? Var det planerat? Trodde inte du ville ha barn!

Känns skämmigt att få dom frågorna av min mamma och syster. Blääää
  • Summerchild

Hade relativt bra socker fast som diabetiker. Men ledsen jag blev att det stack iväg under natten 10.9 under säkert 5 timmar. Skäms att jag inte kollade hela natten. Är ju så känsligt v 9+1

Svar på tråden BF Juli 2017 ny