BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Vanlig smoothie med frysta bär (hallon mm), banan, mjölk och lite naturell yoghurt.
Haha, jotack, är också hungrig som bara den. Och när jag väl kommer över hungergränsen så måste jag få i mig nåt fort, annars tar illamåendet snabbt över. Just nu mest sugen på ostsmörgås...Så det blir det en del. Och clementiner!
Fick kallelsen till kub-testet idag, det blir på morgonen den 17/1. Så spännande!!
Lever på typ knäckebröd nu, innan var det toast, undrar vad som kommer näst? Verkar iaf som att jag har något slags kolhydratsug. Dricker också bubbelvatten, det enda som går ner typ.
längtar så till sommaren och tills jag kan börja köpa lite bebissaker (har inte orkat kolla vad vi har), men köper nog ett set kläder efter RUL :)
Jag har riktigt sugen efter frukt. Har alltid någon frukt tillgänglig att hugga in i. :) men har märkt att jag orkar inte.äta samma mängd mat som förut innan det tar stopp. Det är kanske bra iof:)
Hoppas så på att jag får tiden för rul imorgon. Är så inställd på februari men insåg när ja räknade att se kan ju bli mars också :)
Jag har riktigt sugen efter frukt. Har alltid någon frukt tillgänglig att hugga in i. :) men har märkt att jag orkar inte.äta samma mängd mat som förut innan det tar stopp. Det är kanske bra iof:)
Hoppas så på att jag får tiden för rul imorgon. Är så inställd på februari men insåg när ja räknade att se kan ju bli mars också :)
Jag blir så besviken på mig själv när alltid sockret sticker iväg imorse 12.0 å det är riktigt dåligt.... jag är så avis på dom som får äta vad dom vill ....å dom som är kraftigt illamående känner jag mig i likhet till .... grrrr jag ska matvägra men hur länge vet jag inte ;(
Exakt å det är ju det jag inte gör ändrade kost då jag ville ha fibrer och äter gröt ...den är en sjuklig bov... hade dessutom halv banan i.....nej bacon ägg var min tidigare basföda ;( går tillbaks även om jag blir beroende av laktulos för trög mage.... och ut å pölsa i snön istället. Pft :)
Måste vara jobbigt! Blir det bättre om du drar in på kolhydrater eller äter långsamma kolhydrater? :(
Haha, jotack, är också hungrig som bara den. Och när jag väl kommer över hungergränsen så måste jag få i mig nåt fort, annars tar illamåendet snabbt över. Just nu mest sugen på ostsmörgås...Så det blir det en del. Och clementiner!
Fick kallelsen till kub-testet idag, det blir på morgonen den 17/1. Så spännande!!