BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Idag har jag inte gjort många knop. Mest legat under täcket. Hoppas temperaturen vänder snart ute:) inne har jag iallafall fått.upp den till 20 plus:) inte härligt med 40 minus
Jo, min sköterska tyckte eller nästan rådde mig till att göra det om jag känner mig mer orolig. Tror jag ska försöka ringa imorgon och få en akuttid. Enl gyn när jag pratade med dem innan jul fanns det inga tider förrän i mitten av januari...
Vaaaa? -40? Fy farao vad kallt!
Hoppar in här med, har Bf 19 juni.. Så nu ser vi fram
Emot andra ultraljudet, vi fick tid samma dag som vi går in i v20. Det är 3 veckor kvar, känns som en evighet! Vi har tänkt kolla kön, inte för att det har betydelse utan mest för vi ör nyfikna :)
Föresten någon som fått lergigan Comp? Fick ni några biverkningar utav de?
Tror jag ska prova utan nu igen då jag sedan en vecka tillbaka då jag började upplevt ett rus i kroppen, som om man inte kommer
Till ro och nästan hjärtklappning.
Någon som känner igen sig?
Jag var iväg på KUB-test idag.
Fostret har tyvärr en bred nackspalt, men näsbenet syntes tydligt och allt annat såg normalt ut. Blodprov togs idag så jag får inte testresultatet förrän på tisdag, men bm som gjorde testet sa att riskresultatet troligtvis kommer bli stort. :-/
Blir riskerna stora blir det vidare utredning. Vi valde att göra kub även denna gång (tredje barnen) just för att vi vill veta hur stor risken är, men hade inte riktigt väntat oss ett dåligt ultraljudsresultat.
Känns som en evighet att vänta till på tisdag för att få veta hur vi ska gå vidare.
Jag var iväg på KUB-test idag.
Fostret har tyvärr en bred nackspalt, men näsbenet syntes tydligt och allt annat såg normalt ut. Blodprov togs idag så jag får inte testresultatet förrän på tisdag, men bm som gjorde testet sa att riskresultatet troligtvis kommer bli stort. :-/
Blir riskerna stora blir det vidare utredning. Vi valde att göra kub även denna gång (tredje barnen) just för att vi vill veta hur stor risken är, men hade inte riktigt väntat oss ett dåligt ultraljudsresultat.
Känns som en evighet att vänta till på tisdag för att få veta hur vi ska gå vidare.