BF Juli 2017 ny
Om drygt 1 vecka fyller ju äldsta 8 år och yngsta blir 7 i början på sommaren.
Jag är imponerad att du vågar:) tur ni lär känna varandra innan vintern:)är som du säger fler som har tätt :) jag ville ha två år mellan mina första just som du säger, att dom skulle få ut mycket glädje med varandra. Nu vart de inte så utan 2 år och 8 månader samt att jag har en av varje. Dom har aldrig riktigt haft nå glädje o lekkamrat i varandra. Så tror de vart lite för länge:) denna sladdis tror ja kommer bli riktigt "ensam" så. Blir 7,5 år till nästa i skaran och 12 till äldsta (om ja räknar alla 5 barn)
Haha vad häftigt att den gav sig till känna:) jag har känt en jätte buff så nu dröjer det nog 3-4 dagar igen:)
Våra barns (sjukt att säga att man snart har fler än ett!) kusiner är också i samma ålder. De två äldsta är lite äldre, blir 7 i april och november. Sen är dom födda maj 14, min son och en kusin i september 15, en november 16 och så kommer en kusin i april och sen vårt barn i juli. Och inte säkert det blir så många fler precis nu. Kanske ena systern som får någon mer. Men hennes är/blir födda september 15 och april 17, så det blir nog inte en tredje på ett tag. Kul att dom är så jämngamla tycker vi :)
Tycker just nu att två barn verkar alldeles lagom med tanke på tiden det tar och mitt tålamod, haha. Men då blir det ju ingen mer graviditet och förlossning... Återkommer när denna unge är ute ifall jag fortfarande är sugen på en till... MEN det blir inte på några år isåfall!