BF Juli 2017 ny
Jaa spännande, berättar mer senast ikväll ;)
Jaa spännande, berättar mer senast ikväll ;)
Hej hej och tack tjejer. Måste bara uttrycka frustration. Inkallad på en inskrivning för 40 min sen, tycker den var helt meningslös. Har både hunnit gå därifrån och tagit mig tillbaka till jobbet med bil sen dess. Tydligen gäller inte 26-27 utan det kommer planeras in någon gång 28-29 eller 3-4. Blir tydligen uppringd av någon angående möte med narkosläkare någon annan dag.
Besöket gav ingenting, det enda som hände var lyssna på lungor och hjärta samt mätning av blodtryck plus en fråga om jag rökte. Sur!
Svarar er båda. Ja känns ju helt toppen att ha fått boka om andra saker (röra om i exjobbspresentationsschemat) utan mening.
BF är 4 juli så jag är verkligen inte nöjd med besöket.
Hej på er alla ! :) Jag hoppas att jag får vara i erat forum . Jag har bf i juli 2017 den 16 juli :) väntar mitt första barn.
Välkommen!
Jag var på kontroll i morse. Allt såg fortfarande OK ut - magmåttet låg lite lågt, men å andra sidan låg det på snudden till högt vid förra besöket. Men det var två olika barnmorskor som mätte så de kanske bara hade något olika metoder.
Barnet har vänt sig, men har ruckbart huvud fortfarande.
Trodde vi skulle gå igenom lite önskemål inför förlossningen idag, men något sådant var det inte. Jag vet att det inte är så vanligt med förlossningsbrev där jag bor, men som jag förstod det registrerades det i journalsystemet i alla fall om man ville ha EDA osv. Nu är det vecka 36 så inte så långt kvar - hur ser det ut för er andra som inte ska ha snitt, har era barnmorskor gått igenom alternativ och era önskemål inför förlossningen ännu?
Hej hoppar också in här! Beräknad 07.07! :)
Tjejer, tänk att det bara är en månad ca innan bebisarna börja ploppa ut!! Gaaalet!
21 dagar kvar här.....gah!!! Men känslan att han kommer innan släpper inte..
Ja verkligen!!! Kommer bli en sådan besviken son annars!!!
Ja verkligen!!! Kommer bli en sådan besviken son annars!!!
Jag har massor kvar att köpa! Men det känns som det är en evighet kvar och att jag har massa tid kvar. Men så behöver det ju inte vara. Hade planerat att tvätta upp alla grejer nästa vecka men just nu känns inte ens det roligt haha. Måste passa på att göra det en vecka då vi inte har barnen, för annars får jag aldrig plats på torklinorna.
Jag tycker tyvärr att det känns som en evighet tills bebisen ska komma.