Meowt skrev 2017-03-02 17:32:12 följande:
Vi pratade om det helsvarta också (med grova hjul) men kom fram till att det andra nog funkar bättre i stan.
Du menar lounge grey eller vad den heter? Den är också fin :)
När släpps 2018 i butik? I höst va?
Haha! Vi har köpt en svart Emmaljungaväska via Facebook för 150:-, ett set med olika väskor från Wish för 200:- (som vi dessutom fick tillbaka pengarna för eftersom att vi trodde att paketet kommit bort i posten, sen dök det plötsligt upp och vi behövde inte betala tillbaka), en "kopia"
på en blommig Elodie Details (detta märke alltså, så fina saker!) som vi köpte på Lidl (!) för 400:- varav 200:- var det vi fick tillbaka för den från Wish haha.
Jag tror också den funkar bäst i stan. Min ska ju mest bara gå på grusvägar, skogsvägar samt snövägar så får tänka på det:(
Precis den ja haha. Jag och namn på vagnarna, vi har White letteret på liggkorgen till city crossen. Vart riktigt såld på den men vill ej ha vit sittdel. Så perfekt att hitta i liggkorg bara:) 18 släpps i juni för leverans i augusti:) hade varit kul med någon rolig färg om man vågar. Och klarar mig med cityn över sommaren:)
Funkar Wish bra? Har bara handlat på Ali men är sugen på Wish med då de har annat utbud.