BF Juli 2017 ny
Bf 25 juli, Gotland. Så det är här vi hänger nu,
Bf 25 juli, Gotland. Så det är här vi hänger nu,
Jag hänger såklart med hit! BF 20 juli - Södermanland
Men har ul på torsdag och hoppas allt ser bra ut och så får jag ju isåfall ett bättre fastställt datum då! Så får återkomma :D
Friade för övrigt till min sambo i fredags! Han sa ja! <3
Hänger gärna på här också!
25-åring från Linköping! Har lite frågor på hur väl ni följer Livsmedelsverkets kostrekommendationer?
Gillar fisk men har svårt att få ihop att äta det minst 3 dagar i veckan :/
Hej tjejer! Har precis fixat jullunch till 500 elever, bisarra mängder illaluktande mat! Av någon anledning hade ledningen fått för sig att vi skulle servera stuvad brysselkål, såg ut som små flytande hjärnor, usch! Har delat 360 kokta ägg också, ingen höjdare precis. Imorgon är det risgrynsgröt så jag hoppas det luktar godare, .
Jag hänger åxå gärna med här! Är beräknad till 21 Juli, är i vecka 9+1! Första barnet!
Haha men hur orkar du? Blir illamående bara jag läser ditt inlägg! Starkt av dig att klara av det.
Å fy ja all cred till dig som står ut! Vet arbets kamraterna om läget än?
Var på VUL imorse, allt såg jättefint ut och bönan var pigg som en mört <3 sambon blev helt till sig, han blev yr och var tvungen att sätta sig på golvet haha! Jag är så lycklig! Var exakt lika gången som jag trodde! Fortfarande BF 22/7 <3
Ha, ha, helt sned bild! Glömde ju skriva att magkänslan sa att det bara var en bebis denna gång ( med tanke på att jag ofta släpper två ägg ) och det stämde ju tack och lov!