BF Juli 2017 ny
Svarar er båda. Ja känns ju helt toppen att ha fått boka om andra saker (röra om i exjobbspresentationsschemat) utan mening.
BF är 4 juli så jag är verkligen inte nöjd med besöket.
Svarar er båda. Ja känns ju helt toppen att ha fått boka om andra saker (röra om i exjobbspresentationsschemat) utan mening.
BF är 4 juli så jag är verkligen inte nöjd med besöket.
Hej på er alla ! :) Jag hoppas att jag får vara i erat forum . Jag har bf i juli 2017 den 16 juli :) väntar mitt första barn.
Hej hoppar också in här! Beräknad 07.07! :)
Idag är det exakt 4 v kvar till snittdagen. Önskar såklart att det var en vecka, men fyra får duga. Känns överkomligt iaf. Jag vet inte, det här behovet av att boa har liksom inte infunnit sig? Kanske för att jag är så kass på att gå och röra mig? Kan inte precis dra till ikea eller babyland på egen hand. Hur känner ni?
Hej jag är helt ny på sådant här. Jag är 45 år och ska få mitt första barn den 28 Juli ????. Jag har 4 st idag, vuxna bonusflickor sedan 17 år tillbaka som är helt fantastiska och de i sin tur har många barn. För mig är det dock mycket nytt när det gäller graviditet och barn under 6 år så nu är det jag som ringer dem och frågar saker ????. Sambon är lika nybörjare han, då han alltid levde i sin lastbil när barnen var små. Jag läser dock ofta här på familjeliv om allt möjligt som man känner igen sig i och tycker det är ett fantastiskt bra forum med fina människor ????
Någon som vet om man kan säga till Bm att man inte vill väga sig något mer förens sista besöket nu? Jag börjar få mer och mer hjärnspöken över vågen så vill knappt äta frukost innan Bm besöken skulle det bli akut snitt vet gubben min vikt.
Hur sover ni tjejer?
Börjar bli lite zombievarning här. Men när jag tänker på att amma hela nätterna ska man väl vara glad och njuta av att man i alla fall sover mer nu. Börjar lite nojig över hur jag ska palla sömnbristen, är en sån som verkligen behöver sömn. Galet att skaffa tre barn då haha?
Vad roligt! Det blir en liten pojke. Har ordnat säng, badbalja, lite kläder, stol och barnvagn är på gång.Blir en kombivagn. Det mesta blir begagnat eftersom ekonomin inte riktigt tillåter nytt. Dessutom har råden låtit att det är onödigt med nytt. Bärsele tänkte jag också ordna, har hört att många haft goda erfarenheter av sådana. Sjal vågar jag mig inte på det.
Leeandra, Gotland. BF 25 juli, 6:e barnet.
Vi har mer eller mindre bestämt oss med namn, men säger det inte till dem som frågar. Vissa är verkligen intensiva i att försöka ta reda på det! Men grejen är att dessa frågar för att de vill börja använda namnet. Fråga hur *namnet* mår innan hon kommit ut osv. Och det vill inte jag. Om jag föreställer mig en bebis med det namnet nu så kanske jag inte tycker att det passar på min bebis, som ju kommer att se annorlunda ut, sen när hon är ute. Så vi gör vårt bästa att hålla på hemlisen! plus att jag tycker att det är jobbigt när folk ska lägga sig i. Nämner man efter mycket om och men ett par fina namn så får man utan att be om det en utläggning om vilket man borde välja. Drygt tycker jag.