I väntan skrev 2016-12-13 18:09:05 följande:
Jag var också jättetrött igår men hade inte så ont. Vad skönt med 11 ägg. och att 7 blev befruktade, det är ju jättebra!:D Konstigt att det skiljer sig så mellan klinikerna, jag får veta först imorgon på ET hur många ägg som blev befruktade. Och jag får göra ET efter två dagar.
Varför tror dem att blodvärderna inte är så bra, är det pga IVF-behandlingen? Krya på dig!
Jag vet inte så mycket om överstimulering, men tror man blir vätskefylld i buken, så magen svullnar upp... Jag känner inte att det är så på mig. Håller tummarna för oss att vi inte ska bli överstimulerade!:)
Jag känner mig också typ som förstoppad. Magen är väldigt hård eller stram eller vad man ska säga. Är också öm och lite ont i vissa ställningar, lite när jag går nu.
Kram!
Så spännande! Har tänkt på dig hela morgonen. Under mitt äggplock i måndags minns jag att jag sa till sköterskan "det är en till tjej som har äggplock idag i Jönköping, hoppas det går bra för henne" och sköterskan skrattade. Sen kom jag på att det faktiskt är Linköping :p Jag vet inte om det va medicinerna som pratade men jag tänkte på dig och önskade att allt skulle gå bra, hur som, hoppas allt går bra idag med!
De tog blodprov på plats och om jag minns rätt (svårt att komma ihåg efter medicineringen) så sa hon att det berodde på hormonsprutorna. Och risken för blodpropp fanns så bäst att ta blodförtunnande. Och sen den där tabletten som hämmar utsöndringen av ett hormon.
Okej, vad "bra" att någon annan har samma symtom, Trodde det hade blivit något fel hos mig. Hoppas du har orken att skriva om ditt ET. Så spännande <3