mabs skrev 2016-12-17 15:35:18 följande:
Hej tjejer!
Tyvärr har jag varit illamående (pga av medicinen) de här dagarna så har inte orkat skriva något. Idag mår jag dock mkt bättre. Och idag gjorde de nämligen en insättning. Känns sååå pirrigt. Hur ska man orka vänta i hela 14 dagar innan man gör testet?? Hur gjorde du BergOchDalbanan1985? Och förresten, njuuut av din semester. Av solen och av den lilla krabaten i magen :)
Jag tänker på dig 'I väntan'. Hoppas du mår bra.
KajsaStina123: Så bra att äggplocket gick bra för dig och kul att vi hade insättning samma dag :) Jag hoppas att det har gått bra för dig. Idag berättade läkaren att tre ägg ska frysas ner, ett väntar de med ytterligare en dag för odling, och ett stoppade de in i mig. Så totalt 5 blev det tillslut (eller kanske 4, vi får se vd odlingen säger) :)
Så kul att följa er resa! Kram på er
Hej och grattis till ruving :) såå spännande. Hur är blodvärdena nu? Ska du ta lutinus efter insättning?
Förhoppningsvis blir det inga mer turer för dig till Falun nu då :) bor du i Sthlm?
Jag testade redan dag 5.. Embryot var då 10 dagar och jag såg ett väldigt svagt streck redan då till min förvåning. Strecket blev sen starkare och starkare. Ska ta ett digitalt nu i helgen och se om det slagit om till 3+, hade 2-3v förra helgen.
(Däremot så är det nog inte bra att testa så tidigt egentligen, låg chans att det visar positivt ju och då blir man bara besviken i onödan. Jag fick ett infall då jag såg att en annan tjej som gjort insättning samma dag som mig fått ett streck 5 dagar efter).
Blir galen på att jag inte har några symptom än. Vet att jag inte borde önska mig illamående, men lite skulle ju inte skada ;)
Åå håller tummarna nu för att vi alla här i tråden får plus (när insättning väl är gjord) och att vi får behålla de små och inte råka ut för missfall :)