BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Så såg mina ut när jag hade ÄL. Vet också att graviditetkollens ÄL test är sega av sig ochkan visa sig svagare trots positivt.
Så va det för mig och jag har haft ÄL :)
Mensen kom nu i eftermiddag
Så nu är nästa BIM 28 dec... så vet innan nyår iaf, så jag hoppas på en nyårsafton utan champagne för min del.
Kommer nog ta temperatur nu för att se om det kan ge bättre indikation på när min ÄL är.
När är det bäst? Morgonen eller?
Så nu är nästa BIM 28 dec... så vet innan nyår iaf, så jag hoppas på en nyårsafton utan champagne för min del.
Kommer nog ta temperatur nu för att se om det kan ge bättre indikation på när min ÄL är.
Köpte clearblue testa tidigt igår, tog det i morse..
Efter 2 års försök med ett syskon tog det sig ÄNTLIGEN OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG GRINAR!!!
Nu hoppas jag bara att liten vill stanna kvar. :D
Ägglossning va? Jätte svårt att veta tycker jag! Ska det vara ännu starkare? Översta testet är taget nu på kvällen. De under är taget igår och imorse. Jag och sambon hade sex idag. Inget innan på ett tag pga förkylningar och dyl. Är det försent att bli gravid om vi hade sex idag och ägglossningen sker idag? Läste något om att störst chans att bli gravid är 3 dagar innan ägglossning. Isåfall är det kört för oss :P