• Khaleesi85

BIM December 2016

Har Bim runt 5/12, känns som en evig väntan.

Har 3 barn sen tidigare och födde min dödfödda dotter i v.20 den 5/10, har haft 1 mens efter det, så jag hoppas kroppen nu är i fas och att jag haft ägglossning.

• Khaleesi85
    KCEG skrev 2016-11-24 15:18:00 följande:

Jag beklagar förlusten, känner med dig. Fick tyvärr samma besked i v.20 men vår lilla kille lämnade oss i v.16 så jag födde när jag egentligen skulle ha varit i v.21

Nu kämpar vi igen för att lyckas bli gravida. 

Beklagar eran förlust också :( hoppas ni snart får erat + igen.
  • Khaleesi85
    Väntar på magen skrev 2016-11-27 09:35:38 följande:

Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/

Bim-5

Ser ett streck, men ser grått ut. Men kanske svagt rosa i verkligheten? Hur som ser det ju lovande ut :) håller tummarna för dig att du snart får starkare streck.
  • Khaleesi85
    Emmaaa skrev 2016-11-29 08:15:09 följande:

Köpte clearblue testa tidigt igår, tog det i morse..

Efter 2 års försök med ett syskon tog det sig ÄNTLIGEN OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG GRINAR!!!

Nu hoppas jag bara att liten vill stanna kvar. :D

Stort Grattis :)
  • Khaleesi85
    Väntar på magen skrev 2016-12-01 06:44:22 följande:

Fjärde försöket med tredje barnet.... ÄNTLIGEN!! :)

Efter många super svaga test så fick jag det äntligen bekräftat. Men så dåligt som jag mått dom senaste dagarna så hade jag redan fattat detta :)

Lycka till ni andra...

Grattis :)
  • Khaleesi85

Bim -5 här, men känns som mensen ska komma när som. Får iofs vara glad över det med, då verkar ju iaf kroppen kommit igång ordentligt efter förlossningen.

Hur går det för er andra??

• Khaleesi85
    Emmaaa skrev 2016-12-01 07:29:38 följande:

Väntar på magen: stort grattis, vad roligt! :D

Khaleesi85: Tackar! Typiskt att det var just denna månaden också, hade sagt till mannen innan att detta är absolut sista försöket, händer inget nu så skiter jag i det. :)

Hehe vad roligt det tog sig just då :)
  • Khaleesi85
    crx skrev 2016-12-01 12:36:58 följande:

Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D

Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^

Hinner ni inte ligga innan eller efter julbordet? :)
  • Khaleesi85

Tog test idag på Bim-4 så blankt det bara kan bli, så tror det är kört. Bara hoppas mensen kommer nu då, så inte allt blir fördröjt om det är så att jag intr hade någon ägglossning förra månaden.

Hoppas ni andra +.ar snart :)

• Khaleesi85

Här har maken ingen prestationsångest då vi har sex 5/6 ggr i veckan oavsett om vi ska göra barn eller inte, ibland 2 ggr om dan :)

Kanske blir åt andra hållet istället att spermierna blir slöa pga det. Å andra sidan blivit gravid 3 ggr direkt med honom, på samma sätt.

Men känns som det lär ta tid nu när man verkligen hoppas och vill.

Bim -3 idag.

• Khaleesi85
    Nykär15 skrev 2016-12-03 10:32:01 följande:

Såna är vi med, sex jämt! Och har man alltid det så är produktionen anpassad efter det, är värre om man har sex sällan och sen tokofta bara vid äl. Då blir det färre o sämre.

Min har lämnat spermieprov så vi vet att de är många och simmar bra :)

Vilken tur :) ja borde ju vara så då vi kört så konstant 3.5 år, så simmarna är ju vana så att säga, och gravida har vi ju blivit :p

Har sex för njutningens skull, en graviditet vore bara en rejäl bonus och nått vi hoppas på blir snart.
  • Khaleesi85
    Nykär15 skrev 2016-12-03 22:31:53 följande:

Vi är precis som er :)

Ni har säkert bra produktion så fortsätt som ni brukar :)

Hoppas det :) dock fått spottings nu, så blev inget den här månaden iaf, men bara ta nya tag sen :)

Hur ligger du till i cykeln?
  • Khaleesi85
    Ia82F skrev 2016-12-04 14:05:58 följande:

var så säker att mensen skulle komma! Men shiit plussade idag

• Khaleesi85
    lillagumman85 skrev 2016-12-06 11:34:34 följande:

Bim idag och att PLUS!!!!! Efter 7 månaders försök!!!

• Khaleesi85

Bim idag men ingen mens i sikte :/ kan ju haft senare äl eller ingen äl alls som gjort mensen skjutits upp *suck* vill bara den ska komma så att man kan ta nya tag.

• Khaleesi85

Bim +1 idag, varken mens eller + på stickan. Så antar mensen är oregelbunden efter förlossningen. Dock haft spottings (minimalt knappt synbart) sen 4 dagar tillbaka, då brukar alltid mensen komma inom 1-2 dagar, men inte nu. Fick jättelita rosa på pappret 1 vecka innan min förra graviditet, men var bara 1 gång då.

Ska hursom from imorgon börja med Rosenrot och bidrottninggele, hoppas det kan få ordning på cykeln.

Så retligt när man bara vill ta nya tag, då ska den dröja :/

• Khaleesi85

Bim +1 idag, varken mens eller + på stickan. Så antar mensen är oregelbunden efter förlossningen. Dock haft spottings (minimalt knappt synbart) sen 4 dagar tillbaka, då brukar alltid mensen komma inom 1-2 dagar, men inte nu. Fick jättelita rosa på pappret 1 vecka innan min förra graviditet, men var bara 1 gång då.

Ska hursom from imorgon börja med Rosenrot och bidrottninggele, hoppas det kan få ordning på cykeln.

Så retligt när man bara vill ta nya tag, då ska den dröja :/

• Khaleesi85
    Heineken86 skrev 2016-12-08 06:11:32 följande:

Wiiiiii! BIM idag och var egentligen inte särskilt hoppfull då jag inte märkt av nån ägglossning och vi haft mindre sex än vanligt.... men det var visst ett plus. Försök tre med tredje barnet. :)

Stort Grattis :)
  • Khaleesi85

Min mens kom idag 2 veckor försent. Så får hoppas på en Julklapp i Januari istället :)

• Khaleesi85

Nån som kan länka till Januaritråden?

Svar på tråden BIM December 2016