• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Angeleyez
    Livetsgång skrev 2016-12-01 21:41:07 följande:
    Har Bim runt 11-12 December så jag har ännu lång väntan.

Nu på kvällen har jag dock inge symptom mer än trötthet och fortfarande jätterikliga vita flytningar. Känns ibland som man kissat på sig pga dom :/ Aldrig upplevt så rikligt innan nämligen efter en Äl
    Mina flytningar är extremt rikliga nu med. Tog på mig binda idag då det var extremt pinsamt att läcka. Aldrig vart med om liknande. :/
  • Livetsgång
    Angeleyez skrev 2016-12-02 10:08:39 följande:
    Mina flytningar är extremt rikliga nu med. Tog på mig binda idag då det var extremt pinsamt att läcka. Aldrig vart med om liknande. :/
    Usch ja det är obehagligt.. Vad ska man jämnföra det med? hmm ja det känns som man läcker. Trosorna är helt blöta och det enda man ser när man går på toa är massa vita flytningar. Jag kan tillomed märka av dom när jag har kissat.

Dom fastnar på pappret och kollar man sekretet med fingrarna blir dom täckta av vita flytningar.. Aldrig varit med om liknande innan och hade inte så alls min förra ÄL 
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 10:43:08 följande:

Bim ev. 30 december. Får se om det kan bli ett plus och ett bra slut på 2016...:)

Önskar dig lycka till. 
    Följde dig i en annan tråd innan och håller tummarna du får plus denna månaden :)
  • FrökenE1985
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 10:43:08 följande:

Bim ev. 30 december. Får se om det kan bli ett plus och ett bra slut på 2016...:)

Håller tummarna! Tycker banne mig det är din tur nu!!!
  • crx

Det stämde nog att ÄL var onsdag. Morgonens äl-test betydligt svagare än i går. Vi fick till det i går kväll så det kanske var för sent.... ooh så svårt! =(
    ÄL kom iaf ett par dagar tidigare än jag tänkt. Enligt min app skulle det vara fred/lörd.
    BIM 16 dec eller något tidigare då.... 

• kvinna29årskåne
    FrökenE1985 skrev 2016-12-02 11:14:16 följande:

Håller tummarna! Tycker banne mig det är din tur nu!!!

Ja nu går jag in på tolfte försöket.tar det inte sig nu blir det dags att ringa om en utredning. Tack så mycket
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 12:07:59 följande:
    Ja nu går jag in på tolfte försöket.tar det inte sig nu blir det dags att ringa om en utredning. Tack så mycket
    Hur länge har ni försökt?

Har som sagt följt dig i andra trådar och blivit så ledsen för din skull när du haft hoppet uppe.

Jag fick ju igång min kropp tack vare Rosenrot och Apiforce hälsotillskott och min mens samt ägglossning kom igång som en klocka tack vare dom.
  • mariama

Alldeles nära äl nu tror jag! Har haft liten stegring på testen ett par dagar, inte hunnit ta nåt idag men ska göra det efter jobbet. Hade ordentliga äl-flytningar igår och idag har jag värk och är helt öm. Så hoppas på äl i helgen så vi kommer förbi det och kan blicka framåt mot BIM! Är vi fler med äl i helgen? :)

• kvinna29årskåne
    Livetsgång skrev 2016-12-02 12:10:50 följande:
    Hur länge har ni försökt?

Har som sagt följt dig i andra trådar och blivit så ledsen för din skull när du haft hoppet uppe.

Jag fick ju igång min kropp tack vare Rosenrot och Apiforce hälsotillskott och min mens samt ägglossning kom igång som en klocka tack vare dom.
    vi har försökt i ett år nu. ja det är det som är jobbigt när man tror att man är gravid och sedan visar det sig att man inte är det. blir ledsen, frustrerad och arg då. 
    ok det kan ju vara ett tips. tack 
Svar på tråden BIM December 2016