BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Och stort grattis till er nygravida!
Fjärde försöket med tredje barnet.... ÄNTLIGEN!! :)
Efter många super svaga test så fick jag det äntligen bekräftat. Men så dåligt som jag mått dom senaste dagarna så hade jag redan fattat detta :)
Lycka till ni andra...
Bim -5 här, men känns som mensen ska komma när som. Får iofs vara glad över det med, då verkar ju iaf kroppen kommit igång ordentligt efter förlossningen.
Hur går det för er andra??
Väntar på magen: stort grattis, vad roligt! :D
Khaleesi85: Tackar! Typiskt att det var just denna månaden också, hade sagt till mannen innan att detta är absolut sista försöket, händer inget nu så skiter jag i det. :)
Vad spännande nu när det är eller snart är BIM för många och förhoppningsvis kan plusset ramla in ett efter ett hela månaden.
Hej alla och ett stort fett HJÄLP!
Var tidigare i november-tråden då jag trodde mig ev vara gravid! Blev så besviken när det var spökstreck. Då var det oplanerat men denna månad så smygkör jag.
Min kära man har sagt att han vill ha barn och att det ej spelar roll när så Hahaha.... då kör jag i smyg! ;)
Nu trodde jag att äl var först lörd/sönd men tempen hoppade upp i natt fr 36.4 till 36.9! Och ett test i morse är nästan positivt (eller positivt) och så ska fanskapet på JULBORD ikväll!!!!!
Vad tror ni tjejer, är det för sent i natt eller i morgon bitti med sex? HJÄÄÄÄÄÄÄLP
Var tidigare i november-tråden då jag trodde mig ev vara gravid! Blev så besviken när det var spökstreck. Då var det oplanerat men denna månad så smygkör jag.
Min kära man har sagt att han vill ha barn och att det ej spelar roll när så Hahaha.... då kör jag i smyg! ;)
Nu trodde jag att äl var först lörd/sönd men tempen hoppade upp i natt fr 36.4 till 36.9! Och ett test i morse är nästan positivt (eller positivt) och så ska fanskapet på JULBORD ikväll!!!!!
Vad tror ni tjejer, är det för sent i natt eller i morgon bitti med sex? HJÄÄÄÄÄÄÄLP
Hej tjejer! Jag hoppar också in här från november tråden. Mensen kom idag på dag 42 i cykeln.. var ju bara första försöker så ska väl inte vara ledsen, men förhoppningarna blev rätt så stora där mellan ÄL och BIM..
Jag har rätt så långa/oregelbundna cykler. Tänkte prova starta med Bidrottningsgele den här månaden och se om det kan hjälpa till! Är det nån som har erfarenheter av det? Har era cykler förändrats något isåfall?
Äntligen har man fått en blinkande smiley på clearblue ÄL test! Så snart är det äntligen dags för månadens ÄL. Alltid så seg väntan!! Någon annan som har ÄL snart?