• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Vickanhickan

Hej. bim den 9:e dec men tog en sticka imorse eftersom att jag mådde illa lite igår..

Knappt synbart imorse, jag såg bara nåt svagt svagt om jag höll mot en lampa annars helt vitt.

Nu på kvällen tog jag två test, en sticka och ett clearblue testa tidigt. Min man ser nåt men tycker inte man ska räkna det som streck förrän det är starkt.. Vad tycker ni? Ett streck är väl ett streck.

• Emsaflisaan
    Vickanhickan skrev 2016-12-03 17:48:56 följande:

Hej. bim den 9:e dec men tog en sticka imorse eftersom att jag mådde illa lite igår..

Knappt synbart imorse, jag såg bara nåt svagt svagt om jag höll mot en lampa annars helt vitt.

Nu på kvällen tog jag två test, en sticka och ett clearblue testa tidigt. Min man ser nåt men tycker inte man ska räkna det som streck förrän det är starkt.. Vad tycker ni? Ett streck är väl ett streck.

Hej. Jag skulle nog säga att det där ser postitivt ut :) Grattis testa om nån dag igen men jag tror absolut att det kommer att vara starkare då.. lycka till
  • Mirabelle24

Åh! Jag tycker det ser positivt ut!! :) Nästan så jag vågar säga grattis faktiskt, haha.
  • Madfih072

Hej! Slänger in en fundering här. Är på försök 6 för syskon och idag på äl+3 så när jag torkade mig nu när jag kissat så kom det en stor klump tjock vit flytning. Brukar alltid ha krämiga flytningar till och från efter äl annars men inte i denna mängd på en gång! Antar att det är för tidigt att det hänt något än i kroppen? Har ni som varit gravida någon gång haft så efter ägglossning? Med mitt första barn fick jag en nidblödning men kommer inte ihåg om jag hade dessa flytningar :)

• Vickanhickan
    Madfih072 skrev 2016-12-03 18:48:03 följande:

Hej! Slänger in en fundering här. Är på försök 6 för syskon och idag på äl+3 så när jag torkade mig nu när jag kissat så kom det en stor klump tjock vit flytning. Brukar alltid ha krämiga flytningar till och från efter äl annars men inte i denna mängd på en gång! Antar att det är för tidigt att det hänt något än i kroppen? Har ni som varit gravida någon gång haft så efter ägglossning? Med mitt första barn fick jag en nidblödning men kommer inte ihåg om jag hade dessa flytningar :)

Själv hade jag inga ÄL-flytningar varken förra eller denna månad Inte synliga i alla fall

Men jag har haft förr då jag blev gravid med första barnet och då kunde "rester" komma nån dag efter. Det var samma konsistens iaf. Spermarester kan också komma så.

Såg nu att det var en tjock vit det har jag haft sedan ÄL och jag har nog plussat svagt idag :)
  • Vickanhickan

Tack emmsaflisan och Mirabelle. Det är ju det man vill höra :))

Kommer antagligen att testa hela nästa vecka fram till bim ;)

När har ni bim?

• Madfih072
    Vickanhickan skrev 2016-12-03 19:53:42 följande:

Själv hade jag inga ÄL-flytningar varken förra eller denna månad Inte synliga i alla fall

Men jag har haft förr då jag blev gravid med första barnet och då kunde "rester" komma nån dag efter. Det var samma konsistens iaf. Spermarester kan också komma så.

Såg nu att det var en tjock vit det har jag haft sedan ÄL och jag har nog plussat svagt idag :)

Åh grattis! Vad kul! Vilket försök plussade du på? Spermarester är det icke då vi ej myst sen äl i onsdags :/ Hoppas att det innebär något!
  • Nykär15
    Khaleesi85 skrev 2016-12-03 16:40:14 följande:

Vilken tur :) ja borde ju vara så då vi kört så konstant 3.5 år, så simmarna är ju vana så att säga, och gravida har vi ju blivit :p

Har sex för njutningens skull, en graviditet vore bara en rejäl bonus och nått vi hoppas på blir snart.

Vi är precis som er :)

Ni har säkert bra produktion så fortsätt som ni brukar :)
  • mammaochlillav

Tycker det ser rätt positivt ut! Grattis :D

Själv har jag bim 7/12 :)
Svar på tråden BIM December 2016