• Madfih072

BIM December 2016

Hej! Slänger in en fundering här. Är på försök 6 för syskon och idag på äl+3 så när jag torkade mig nu när jag kissat så kom det en stor klump tjock vit flytning. Brukar alltid ha krämiga flytningar till och från efter äl annars men inte i denna mängd på en gång! Antar att det är för tidigt att det hänt något än i kroppen? Har ni som varit gravida någon gång haft så efter ägglossning? Med mitt första barn fick jag en nidblödning men kommer inte ihåg om jag hade dessa flytningar :)

• Madfih072
    Vickanhickan skrev 2016-12-03 19:53:42 följande:

Själv hade jag inga ÄL-flytningar varken förra eller denna månad Inte synliga i alla fall

Men jag har haft förr då jag blev gravid med första barnet och då kunde "rester" komma nån dag efter. Det var samma konsistens iaf. Spermarester kan också komma så.

Såg nu att det var en tjock vit det har jag haft sedan ÄL och jag har nog plussat svagt idag :)

Åh grattis! Vad kul! Vilket försök plussade du på? Spermarester är det icke då vi ej myst sen äl i onsdags :/ Hoppas att det innebär något!
  • Madfih072

En fråga! Tog ett ältest nu på äl+ 4 och det syntes ett tydligt streck. Inte lika tydligt som kontrollstrecket såklart men tänkte bara höra med er. Fortsätter ältest att ha två streck långt efter ägglossningen också eller kan det betyda något annat? :/

• Madfih072
    Ia82F skrev 2016-12-04 14:05:58 följande:

var så säker att mensen skulle komma! Men shiit plussade idag

Jag måste få fråga! Varför trodde du att mensen skulle komma? Har du inte haft några symtom eller tecken på graviditet? Hoppas att det händer mig också om en vecka ;)
  • Madfih072

För först gången på våra 6 försök till syskon till vår dotter känner jag mig nedslagen av att det inte tagit sig... Tänker varför det inte sker något. Vi har prickat helt rätt med äl minst 4 av dessa månader men ändå nada :( Är på äl+6 idag då jag tog ett äl-test som var supernegativt och tänker att det inte blev npgot denna månad heller fastän inte Bim är förrän om ca en vecka. Men tänker att bågot symtom borde man väl ha eller kan det vara för tidigt? Är dock nesstämd och pms-IG idag och det brukar jag sällan vara så här långt innan mens men vad vet jag.. ville bara beklaga mig lite.

• Madfih072

miXxi ditt test ser väldigt positivt ut! Vågar mig på ett stort grattis!

En fråga till er testomaner, fick positivt äl-test nu på Bim-3, men visst är det så att ägglossningstester kan visa positivt på mens också och inte vara äl eller graviditet? Har fått för mig det och känner inga gravsymtom så tar för givet att de kan ge utslag på det med..

• Madfih072

Bim idag men ingen mens. Inte symtom på varken det eller graviditet... har den inte kommit och gjort sig känd innan onsdag så blir det test. Jag är ingen sån som testar i onödan utan tänker att det lär man ju märka ;) Men tänker att den dyker in snart!

• Madfih072

Kunde inte hålla mig! Borde gå att lita på väl? Sjätte försöket med syskon, inga symtom men tydligen gravid :)

Svar på tråden BIM December 2016