• Vickanhickan

BIM December 2016

Hej. bim den 9:e dec men tog en sticka imorse eftersom att jag mådde illa lite igår..

Knappt synbart imorse, jag såg bara nåt svagt svagt om jag höll mot en lampa annars helt vitt.

Nu på kvällen tog jag två test, en sticka och ett clearblue testa tidigt. Min man ser nåt men tycker inte man ska räkna det som streck förrän det är starkt.. Vad tycker ni? Ett streck är väl ett streck.

• Vickanhickan
    Madfih072 skrev 2016-12-03 18:48:03 följande:

Hej! Slänger in en fundering här. Är på försök 6 för syskon och idag på äl+3 så när jag torkade mig nu när jag kissat så kom det en stor klump tjock vit flytning. Brukar alltid ha krämiga flytningar till och från efter äl annars men inte i denna mängd på en gång! Antar att det är för tidigt att det hänt något än i kroppen? Har ni som varit gravida någon gång haft så efter ägglossning? Med mitt första barn fick jag en nidblödning men kommer inte ihåg om jag hade dessa flytningar :)

Själv hade jag inga ÄL-flytningar varken förra eller denna månad Inte synliga i alla fall

Men jag har haft förr då jag blev gravid med första barnet och då kunde "rester" komma nån dag efter. Det var samma konsistens iaf. Spermarester kan också komma så.

Såg nu att det var en tjock vit det har jag haft sedan ÄL och jag har nog plussat svagt idag :)
  • Vickanhickan

Tack emmsaflisan och Mirabelle. Det är ju det man vill höra :))

Kommer antagligen att testa hela nästa vecka fram till bim ;)

När har ni bim?

Svar på tråden BIM December 2016