• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Aspargus
    mariama skrev 2016-12-04 13:56:47 följande:
    Mitt test såg ut sådär igår, och idag är det megapositivt, starkare än kontrollstrecket :) så imorgon blir det säkert positivt! Sen brukar det ju dröja någon dag till innan själva ägglossningen för många, men nu är det himla nära! Kul, då ligger vi väldigt lika :)
    Spännande! Jag brukar få typiska flytningar (ursäkta infon) varje månad och har alltid tänkt att äl sker då. Så jag testar för första gången nu för att se om äl verkligen sker när flytningarna kommer. Än har inte flytningarna kommit, så kanske stämmer testen med dem!
  • Sally8585
    Ia82F skrev 2016-12-04 14:05:58 följande:

var så säker att mensen skulle komma! Men shiit plussade idag

Stort grattis :D !!
  • varje
     Grattis till dig och din familj!
  • FrökenE1985

Härligt! Stort GRATTIS och lycka till!
  • smulan5

Grattis

En annan har blivit sjuk lagom till ältestet behagade visa positivt :(. Äl skulle egentligen varit i torsdags men testet blev inte positivt förrän igår kväll så äl idag då när man ligger med feber o ont i kroppen. Får hoppas att det räcker med att vi fick till det i förrgår.
  • Khaleesi85

Grattis :)
  • anonymis3ns

Äntligen fast smiley och positivt äl-test. Har haft sex sen i onsdags, nu kör vi de 2-3 sista dagarna. Heja! Vi är inte de som har sex varje dag annars, så det blir lite jobbigt. Hoppas det inte påverkar smerierna för mycket att de inte är vana att simma varje dag, om man säger så! ;) Hur mycket har ni andra som blivit gravida haft sex runt äl?

• Sally8585
    anonymis3ns skrev 2016-12-04 16:36:30 följande:

Äntligen fast smiley och positivt äl-test. Har haft sex sen i onsdags, nu kör vi de 2-3 sista dagarna. Heja! Vi är inte de som har sex varje dag annars, så det blir lite jobbigt. Hoppas det inte påverkar smerierna för mycket att de inte är vana att simma varje dag, om man säger så! ;) Hur mycket har ni andra som blivit gravida haft sex runt äl?

Vi är inte vana att ligga så här mycket heller! Haha! Så det ska bli skönt med en paus ;) asg!
  • Livetsgång
    anonymis3ns skrev 2016-12-04 16:36:30 följande:

Roligt att du fick positivt ÄL idag.. Man är ju som mest fertil dom första dagarna innan ÄL :) 

Vi hade sex så det rök om det natten mellan 24-25:e och jag hade ÄL 25:e och 26:e gick min temp upp så vi prickade rätt. Vi har inte sex så ofta pga jag har värk i kroppen med led/muskel och senor i varv. Så vi kör mest runt när det är ÄL :) Så vi kör 2-3 gånger/månaden strax innan ÄL :) Så han har ju rätt kraftfulla simmare haha. 

Är idag på ÄL+9
Svar på tråden BIM December 2016