BIM December 2016
Hoppar in här. Har bim imorgon men det känns som om mensen ska komma. Och negativt på test. Så hej allihop! Hoppas på plus i dec :D
Hoppar in här. Har bim imorgon men det känns som om mensen ska komma. Och negativt på test. Så hej allihop! Hoppas på plus i dec :D
ÄL här i dagarna! Nu ska det liggas så man kan få sig en fin julklapp :D Hur går det för er andra??
Samma här, borde ha äl inom tre-fyra dagar! Heja oss :)
Jaaaa! Vad underbart det vore :)) Åh skönt att känna sig okej med det ändå, här är vi mer desperata! Vårt barn är född i februari så håller med om att sommarbarn vore mysigt! Men nu får det bli en höst- eller vinterbebis ändå om det är så, haha!
Så såg mina ut när jag hade ÄL. Vet också att graviditetkollens ÄL test är sega av sig ochkan visa sig svagare trots positivt.
Så va det för mig och jag har haft ÄL :)
Mensen kom nu i eftermiddag
Så nu är nästa BIM 28 dec... så vet innan nyår iaf, så jag hoppas på en nyårsafton utan champagne för min del.
Kommer nog ta temperatur nu för att se om det kan ge bättre indikation på när min ÄL är.
När är det bäst? Morgonen eller?
Ett positivt ÄL test betyder att du kommer att ha ÄL snart! Så förmodligen släpper ägget om någon dag så det är bara att sexa på! :)
Jag med Ska bli riktigt mysigt med mannen ikväll, imorgon och på söndag hahaa. Jag sa till honom nu kör vi : Project Baby!
Han var kanske inte lika taggad som jag. Har bestämt att försöka efter ÄL denna gång stressa av. Märker att jag blir så laddad inför Bim att jag bara tänker:sympto osv. Ska släppa liksom på allt och bara njuta och ta dagen som den kommer. (om jag kan )