• Sally8585

BIM December 2016

Nykär15 skrev 2016-12-12 09:15:02 följande:

Fast om du hade ÄL 30/11 så har du ju BIM på onsdag? Alltså är du på BIM-2. Jag tror att du är gravid! Ser nåt på ditt grav.test och tycker du ska ta ett till snart :)

Oj då. Då ska jag ta ett test imorgon bitti :) Jag tycker mig också se. Trodde det först var något fel på det så tog ett till men ser lika ut. Men tänkte i samma veva att tempen har inte rört på sig upåt.. så kanske blir ett tidigt missfall isf :/
  • Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-12-12 10:41:20 följande:

Tycker inte du ska haka upp dig så på tempen ;) 

Hahaha!!!! Nej jag ska väl kanske inte det ;) men jag vågar inte ropa hej än! Kan vara mens på G också och att testen luras! Måste ha ett tydligare streck för att bli nöjd ;) hihi
  • Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-12-12 10:51:44 följande:

Förstår du vill ha tydligare streck och det tror jag att du kommer få, är ju fortfarande innan BIM. Jag tror inte testen luras :)

Hoppas du har rätt :D gud vilken bra julklapp att slå in till sambon isåfall :D
  • Sally8585
    Livetsgång skrev 2016-12-12 10:55:28 följande:

Tänk på att det är vanligt med även blödning vid BIM trots graviditet :) 

Finns dom som har vanlig mens vid BIM i början av graviditet :)

Men visst vill man ju helst ha tecken att den uteblir :)

Aldrig haft blödning med de andra 3. Men vem vet.. fast oftast i mitt fall så skulle det nog indikera på mens :) men nu ska den hålla sig borta hoppas jag :D
  • Sally8585

Min tapp är hög och svängd bak. Stängd, Hård med "mjuka" läppar. Hmmm... denna tidpunkt brukar den vara väldigt låg. Ja ja.. ska inte hurra än. Törs inte! Förra månaden var jag sjukt skengravid ;)

• Sally8585
    fruthomsen skrev 2016-12-12 11:58:20 följande:

Hehe...nästan farligt att känna efter för mycket och analysera minsta lilla tecken. Men det är lätt att man gör det såklart när man väntar och längtar :)

Verkligen! Men nu har jag synat testen och på 3 av 4 test (sista tog jag idag efter ha hållit mig ca 3 h) var det svaga streck på! Jag är så otålig! Vill testa igen nu nu nu! Hihi. Men dagtid är ju ingen hit då man dricker vatten och så. Får bli ett imorgon bitti!
  • Sally8585

Fast nu syns det ju inte lika bra som hemma här :( aja. Märks imorgon om det ökat annars kommer mensen :)

• Sally8585
    FrökenE1985 skrev 2016-12-12 12:27:26 följande:

Det ser ju onekligen ut att ha ökat! Spännande!

Uach är så nervös så jag mår illa :'D
  • Sally8585

Kollade igenom mina äl test från 30/11. Och det var positivt då. Lika som idag och igår. Jag testade igår för att jag hade sån molvärk. Så att ha äl nu igen är inte troligt. Mens eller gravid röstar jag på ;)

Svar på tråden BIM December 2016