BIM December 2016
Fast om du hade ÄL 30/11 så har du ju BIM på onsdag? Alltså är du på BIM-2. Jag tror att du är gravid! Ser nåt på ditt grav.test och tycker du ska ta ett till snart :)
Fast om du hade ÄL 30/11 så har du ju BIM på onsdag? Alltså är du på BIM-2. Jag tror att du är gravid! Ser nåt på ditt grav.test och tycker du ska ta ett till snart :)
Tycker inte du ska haka upp dig så på tempen ;)
Förstår du vill ha tydligare streck och det tror jag att du kommer få, är ju fortfarande innan BIM. Jag tror inte testen luras :)
Tänk på att det är vanligt med även blödning vid BIM trots graviditet :)
Finns dom som har vanlig mens vid BIM i början av graviditet :)
Men visst vill man ju helst ha tecken att den uteblir :)
Min tapp är hög och svängd bak. Stängd, Hård med "mjuka" läppar. Hmmm... denna tidpunkt brukar den vara väldigt låg. Ja ja.. ska inte hurra än. Törs inte! Förra månaden var jag sjukt skengravid ;)
Hehe...nästan farligt att känna efter för mycket och analysera minsta lilla tecken. Men det är lätt att man gör det såklart när man väntar och längtar :)
Fast nu syns det ju inte lika bra som hemma här :( aja. Märks imorgon om det ökat annars kommer mensen :)
Det ser ju onekligen ut att ha ökat! Spännande!
Kollade igenom mina äl test från 30/11. Och det var positivt då. Lika som idag och igår. Jag testade igår för att jag hade sån molvärk. Så att ha äl nu igen är inte troligt. Mens eller gravid röstar jag på ;)