• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Crazy catlady

Åh igår såg både jag och mannen första sparken utvändigt.. har en del fett på magen så jag trodde det skulle ta en stund innan man kunde se på magen, men igår kom det.. världens mysigaste känsla... <3

På torsdag får vi se våran mini igen... o även få veta om det är pojke eller flicka..

• Newbie84
    Crazy catlady skrev 2017-01-30 12:14:38 följande:

Åh igår såg både jag och mannen första sparken utvändigt.. har en del fett på magen så jag trodde det skulle ta en stund innan man kunde se på magen, men igår kom det.. världens mysigaste känsla... <3

På torsdag får vi se våran mini igen... o även få veta om det är pojke eller flicka..

Vad mysigt att se sparkar :) längtar tills jag känner ordentliga rörelser men har moderkakan i framvägg denna gång också. Spännande att få veta kön!
  • Oktober23

Imorgon ska vi äntligen på RUL och jag ät lite nervös och det ska bli spännande och kolla kön. Jag själv tror att det blir flicka!

• druvan52

Hej! Är idag i v 20+5. Moderkaka i framvägg. Hörde hjärtljud för 1v sedan hos bm. Blir dock så orolig emellanåt då jag verkligen inte känner "någonting" som jag kan svära på är fosterrörelser. Känner "alla" i v 20+5?!

• Strudel
    druvan52 skrev 2017-01-31 18:03:33 följande:

Hej! Är idag i v 20+5. Moderkaka i framvägg. Hörde hjärtljud för 1v sedan hos bm. Blir dock så orolig emellanåt då jag verkligen inte känner "någonting" som jag kan svära på är fosterrörelser. Känner "alla" i v 20+5?!

Nej absolut inte, oroa dig inte! Speciellt med moderkakan i framväggen kan det dröja ett tag till!!!
  • Polly1
    druvan52 skrev 2017-01-31 18:03:33 följande:

Jag är i v 19+5 och har inte känt någon "riktig" spark ännu.. tror mig känna något men inte säker! Har inte moderkakan i framvägg och vill såå gärna känna något nu :)
  • Oktober23

Var på RUL idag och där kunde vi se en frisk liten pojke och jag är fantastiskt lycklig!

• Mio63010

Hejsan

Jag väntar också barn i juni....Det är mitt första barn och jag är 36 i år. Jag har fått domen att jag inte kan få barn..,Men nu hade jag "övat" klart och NU ÄNTLIGEN blev jag/vi gravid/gravida. Jag är livrädd för der mesta, att bli större om magen, att få ännu större bröst etc... Men värst att föda...????

Hoppas det är fler än jag som är nojig?!

• Newbie84

Någon mer som har mycket mensvärk/växtvärk? Det kommer mest på nätterna. Är i v19

• Aklejan

Är det någon mer som inte fått någon mage än?

Har ju tyvärr lite övervikt från början, så jag förstår ju att det kommer dröja längre för mig än för de som inte har det... men ändå tråkigt ju :/