Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Kul du följt tråden och skrivit lite nu Camii80. Jag tror också som nämnt ovan att söka dig privat. Det dkadar ju inte komma igång i alla fall. Kan ju vara bra kolla upp killens spermier också. Håller tummarna det tar sig snart för er.

• Anonym (Sanna)
    Klora skrev 2018-03-26 12:40:29 följande:

Hej Alla

Jag har inte skrivit nu på några dagar. Men jag är nu en "ruvare" jag fick ett befruktat ägg tillbaka satt i fredags så nu hoppas jag verkligen att pricken vill stanna.

Märkligt detta med IVF, vi kunde se hur det lilla befruktade ägget sattes in i min livmoder som en liten ljus prick. därför kallar vi nu det lilla embryot för pricken  

Så spännande! Nu håller jag tummarna!
  • Anonym (Sanna)
    mammsen79 skrev 2018-03-28 18:45:11 följande:

Tack för att du frågar, det har gått kanon bra, allt såg fint ut så nästa steg blir att få remiss till Ivf

Skönt det gick bra och såg bra ut.
  • Anonym (Sanna)

Känner igen mig. Inget händer månad efter månad men kroppen sparkar bakut. Längtar så efter en liten. Nu peppar jag mig inför äl, mars är vår månad. Det ska bli en liten mellandagsbebis.

• Anonym (Sanna)
    Hemflyttad skrev 2018-03-30 09:26:05 följande:

Alltså, jag kan känna att det jag längtar efter mest är inte en bebis, utan att slippa alla dessa försök att bli gravid - slippa planera och tänka på ÄL, slippa vänta på BIM, testa negativt, fasa för tidiga missfall osv. Tråkigt att det ska vara så. En lyckad graviditet och bebis känns i det närmaste helt overkligt.

Håller med. Det är sant. Jag är så less bebisverkstan.

Härligt det fanns två på rätt sida.
  • Anonym (Sanna)

Trevlig påsk allihopa!

Hur går det?

Jag kollar dagligen efter äl symtom och ikväll blir det ligga.

• Anonym (Sanna)
    Klora skrev 2018-04-01 13:54:09 följande:

Hej alla

Måste bara få berätta!! Jag plussade idag )))

Åh så kul! Grattis!
  • Anonym (Sanna)

Äl var igår och denna gång har vi prickat in. Nu är det bara att vänta och se. Lååång väntan.

Håller tummarna för dig och att ni också fått till det.

• Anonym (Sanna)
    Hemflyttad skrev 2018-04-03 15:48:53 följande:

Å så bra! Jag har världens ÄL-värk nu och vi har fått till det tre dagar i rad. Får nog bli ikväll också.

Då är det bara att hoppas!

Låter ut bra.

Vi gick till det två gånger så hoppas det räcker.
  • Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2018-04-04 07:09:49 följande:

Hej fina kämpar!

Vill bara säga att jag följer er och hoppas varje gång jag går in och läser att någon plussat!

Grattis till nya i gruppen som plussat och fasiken så jag håller tummarna för er som fortfarande kämpar på. Hade likväl kunnat vara jag själv.

Sanna och Hemflyttad speciellt <3 ( eller hur man nu gör ett hjärta)

Båda ni verkar ha fått till det bra denna månad! Heja heja nu och stor kram

Tack!

I vilken vecka är du nu?
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.