Hemflyttad skrev 2017-07-25 13:13:36 följande:
Använt Lutinus hur mycket som helst. För mig stämmer biverkningarna ganska väl med vad som nämns i bipacksedeln. Blir törstig, kan få huvudvärk. Kanske trött. Får även en lite konstig känsla i kroppen, inte som mensvärk men en svag känsla jag bara får med Lutinus. Svårt att beskriva. Men det är inte några besvärliga biverkningar alls.
TSH-värdet låter bra, men jag är inte så insatt.
Visst köpte du kortison i Spanien, så du behöver väl inte få det utskrivet i första taget?Låter som ni tajmat bra! Go känsla.
Jag hoppas verkligen på nidblödning för mig. Vågade inte testa idag, ÄL+10, får vänta tills imorgon. Har alltid sett på ÄL+11 varje gång jag varit gravid. Usch, så nervös. Vet ju att chansen är liten men kan inte låta bli att hoppas. Att man orkar ha det så här varje månad alltså ...
Men du har inte sett nåt mer blod? Åh att du kan hålla dig! Jag är superbyfiken nu :)
Jo jag köpte kortison, prednisona hette det. Men blir lite osäker om jag vågar ta bara. Kommer nog börja med Lutinus och trombyl. Enligt min läkare som jag ringde i går som berättade mitt THS värde, har jag inte överaktivt immunförsvar ( hur han nu kunde avgöra det?) hade ett värde runt 5 på vita blodkroppar som låg väldigt normalt.
Testar du också med testlagret?