Inlägg från: Milou3 |Visa alla inlägg
  • Milou3

38+ och försöker bli gravid.

Nykär15 skrev 2017-07-14 09:16:09 följande:

Håller tummarna! Duktig du är som väntat till ÄL+10 

Hade jag varit hemma hade jag nog tjuvtestat ;) men som sagt, räknar med blankt. Mitt illamående och gravidkänsla jag hade för 2-3 dagar sedan är som bortblåst. Nu bara vanlig mensmol mellanåt. Men inte jättelänge kvar till nästa äl ändå.
  • Milou3

Nä. Helt blankt test. Kunde inte ens se en svag skugga.

Ny äl runt 1 aug.

• Milou3
    ElsaE skrev 2017-07-14 14:52:23 följande:

Jag testade också blankt i morse. Inte för att jag misstänkte nåt då jag missade Äl denna månaden vad det verkade men jag ska ut o dricka i morgon så ville vara säker... Har också Äl runt den 1 aug! Vi satsar på den !!!

Pimpla på :) vi satsar på nästa äl!
  • Milou3

Härligt Zora!!

Tror kanske jag har plussat igen. Tog med ett test ut till sommarstället och jag kan se ett svagt streck!

Supersvagt men svagt svagt rosa. Kan inte fota nu för det är folk i närheten. Ska testa i morgon igen och lägger upp då om strecket är kvar :) åhhh jag hoppas!!! Ska åka hem i morgon och isf börja med Lutinus jag köpte av dig Nykär 15

• Milou3
    Too tiki skrev 2017-07-15 09:52:37 följande:

Härligt att det har stegrats Nämen! Först läste jag att du fick helt blankt test och nu ser du rosa streck, gud så kul Håller tummarna för att strecken syns imorgon också!! Vilken dag är du på idag?

Ja i går var testet helt blankt! I morse svagt svagt men ändå så att jag såg ett svagt rosa streck, är på äl+11 i dag. Fast har ju noll symptom igen. Mådde illa för några dagar sedan. Fortfarande rejält med flytningar dock.

Vi får se i morgon.
  • Milou3
    Zora skrev 2017-07-15 07:35:34 följande:

Testade nu nyss och nu har det stegrats iallafall!

Känner du några symptom? Testet har ju ökat rätt rejält från första testet. Tänker som så att ju mer hcg i kroppen ju starkare test ju mer symptom/känningar?
  • Milou3
    PuLoha skrev 2017-07-15 18:53:48 följande:

Förlåt om jag frågar, men hur är dina flytningar?

Hahaha just nu är man så van vid sånt snack :)

Rejäla vita filmjölksflytningar : / får nästan en chock varje gång jag går på tjotta!
  • Milou3
    Anonym (Sanna) skrev 2017-07-15 20:01:55 följande:

Milou så spännande med svagt streck idag när det igår inte visade något.

Själv är jag på äl +4 Tror inte på denna omgång alls.

Jag vet!! Jättemärkligt! Det jag tog i dag var kanske spök iof men jag tror inte det. Får se om jag kan ta ett i morgon då både barn och sambo är hemma. Annars får det bli på måndag morgon!

Hade du också sex 2-3 dagar innan äl?
  • Milou3

Kollade på bilden jag tog i går igen och kanske man faktiskt kan ana nåt jäkligt svagt redan på den! Kanske.

Fick panik nyss. Iom att jag tyckte testet var negativt så blev det ett par glas vin i går : / hoppas man inte sabbat nåt nu ...

• Milou3
    PuLoha skrev 2017-07-15 21:29:51 följande:

Intressant! Jag har som mjölkflytningar som droppar ner i toan när jag kissar, jag är helt klart blötare än vad jag brukar vara vid den har tidpunkten. Jag hade det sist jag var gravid. Så jag hoppas det är ett tecken på graviditet! Speciellt spännande nu när du kan skymta något på graviditetstesten. Håller tummarna för oss!

Fick ett mf 2-3 dagar efter BIM förra månaden så känner mig både osäker på om det är ett plus och om jag ens kommer få behålla ett ev plus. Så beställt ett tiopack från testlagret och kommer testa varje dag och be till högre makter att det är vår tur nu. I september är det 1 år sedan vi började försöka. Inte lätt.

Vilken äl är du på? Har du andra symptom?
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.