• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Jeahla
    MammaBecka skrev 2016-09-11 16:53:35 följande:

Ja vad kul för då kan man relatera lite till varandra :)

Ja min stora är född 05, i mars :) jag känner precis som du, det ska bli så mysigt med en liten knodd igen, jag har velat det i många år men inte blivit av pga att jag separerade från barnens pappa för 4 år sen. Men så träffade jag min sambo för 1,5 år sen och båda ville ha barn så nu sitter vi här :) samtidigt så är det lite skrämmande eftersom man är van vid att barnen kan sköta mycket själva nu för tiden :)

Ja precis :)

Min kille är född januari 05. Också längtat efter fler barn i många år. Jag och sonens pappa separerade när sonen var nästan tre

:(

Killen jag har nu har jag inte känt så värst länge typ 8 månader. Men vi båda längtar jätte mycket efter barn. Så det blir andra barnet för mig, första för honom.

När har du bf? Eller har du nämnt det redan kanske.
  • MammaBecka
    Jeahla skrev 2016-09-11 18:09:29 följande:

Ja precis :)

Min kille är född januari 05. Också längtat efter fler barn i många år. Jag och sonens pappa separerade när sonen var nästan tre

:(

Killen jag har nu har jag inte känt så värst länge typ 8 månader. Men vi båda längtar jätte mycket efter barn. Så det blir andra barnet för mig, första för honom.

När har du bf? Eller har du nämnt det redan kanske.

Aha, då är vi ju i ungefär samma sits där med, med separation och nya sambos :)

Enligt våra beräkningar så är bf 14 maj. Går in i vecka 6 imorgon. Har koll på när jag hade äl så borde stämma ganska bra. När har du bf? :)
  • bebisdags

Hej får jag hoppa in här?
    Plussade nyss på BIM-3 eller -2. Så otroligt glad och hoppas verkligen den vill hålla sig kvar denna gång:)

• EvelinaS0403
    MammaBecka skrev 2016-09-11 16:45:35 följande:
    Trots att det är mitt tredje barn så nojar jag och tänker att jag bara inbillat mig att jag är gravid eftersom det gick ganska fort, haha vad knäpp man är ;)

Jag är sjukt trött och skulle kunna sova dygnet runt om jag fick men annars har jag inga symtom. Kan känna av ett litet svagt illamående nångång ibland. Mera hungrig är jag också. Kan bli hungrig efter en kvart bara. Det där med lukten känner jag av lite också, inte så jag måste kräkas men alla dofterna har blivit starkare.

Dofterna kanske har skett för mig med, men inget annars.

Illamåendet har jag inte upplevt. Men trött som fan.

Varit på 5 km promenad innan 08 imorse, sen plockat bär i skogen i 3 timmar, nu ätit 3 rätters middag med familjen, NU är jag totalt slut.

Duschat och sängen är inte långt borta alls nu!

• happylife
    bebisdags skrev 2016-09-11 18:57:46 följande:

Hej får jag hoppa in här?

Plussade nyss på BIM-3 eller -2. Så otroligt glad och hoppas verkligen den vill hålla sig kvar denna gång:)

Grattis och välkommen!
  • Bozzy
    happylife skrev 2016-09-11 06:36:36 följande:
    Grattis! Håller tummarna.

Det där med lukt kännerjag igen, man är som en spårhund!
    Tack! 

Haha ja det kan man verkligen säga, som tur väl luktade maten jag gjorde ikväll riktigt gott så den kunde jag äta. :p
  • Paincake

Hejsan!

Jag hoppar in i gruppen. Plussade i helgen, BF typ 10-11 maj, nånting, men det kommer nog flyttas fram då jag inte fick plus på stickan förrän i fredags. 

Tredje barnet på g, har tidigare en 6,5-åring och en snart 4-åring.  

• Jeahla
    MammaBecka skrev 2016-09-11 18:50:11 följande:

Aha, då är vi ju i ungefär samma sits där med, med separation och nya sambos :)

Enligt våra beräkningar så är bf 14 maj. Går in i vecka 6 imorgon. Har koll på när jag hade äl så borde stämma ganska bra. När har du bf? :)

Bf 1/5 :) länge velat ha ett maj barn så det blev jättebra. Går in i vecka 8 nästa vecka, längtar till v 12. När ska du berätta för dina barn att de ska få syskon?
Svar på tråden BF maj 2017