BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Ja vad kul för då kan man relatera lite till varandra :)
Ja min stora är född 05, i mars :) jag känner precis som du, det ska bli så mysigt med en liten knodd igen, jag har velat det i många år men inte blivit av pga att jag separerade från barnens pappa för 4 år sen. Men så träffade jag min sambo för 1,5 år sen och båda ville ha barn så nu sitter vi här :) samtidigt så är det lite skrämmande eftersom man är van vid att barnen kan sköta mycket själva nu för tiden :)
Ja precis :)
Min kille är född januari 05. Också längtat efter fler barn i många år. Jag och sonens pappa separerade när sonen var nästan tre
:(
Killen jag har nu har jag inte känt så värst länge typ 8 månader. Men vi båda längtar jätte mycket efter barn. Så det blir andra barnet för mig, första för honom.
När har du bf? Eller har du nämnt det redan kanske.
Hej får jag hoppa in här?
Plussade nyss på BIM-3 eller -2. Så otroligt glad och hoppas verkligen den vill hålla sig kvar denna gång:)
Dofterna kanske har skett för mig med, men inget annars.
Illamåendet har jag inte upplevt. Men trött som fan.
Varit på 5 km promenad innan 08 imorse, sen plockat bär i skogen i 3 timmar, nu ätit 3 rätters middag med familjen, NU är jag totalt slut.
Duschat och sängen är inte långt borta alls nu!
Hej får jag hoppa in här?
Plussade nyss på BIM-3 eller -2. Så otroligt glad och hoppas verkligen den vill hålla sig kvar denna gång:)
Hejsan!
Jag hoppar in i gruppen. Plussade i helgen, BF typ 10-11 maj, nånting, men det kommer nog flyttas fram då jag inte fick plus på stickan förrän i fredags.
Tredje barnet på g, har tidigare en 6,5-åring och en snart 4-åring.
Aha, då är vi ju i ungefär samma sits där med, med separation och nya sambos :)
Enligt våra beräkningar så är bf 14 maj. Går in i vecka 6 imorgon. Har koll på när jag hade äl så borde stämma ganska bra. När har du bf? :)
Hej hej:)
Bf 14 maj:) tredje barnet