• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • MammaBecka
    Jeahla skrev 2016-09-10 16:52:51 följande:

Så roligt, jag väntar också en sladdis, andra barnet bf 1/5. Storebror går i femman.

Jag väntar också en sladdis :) mina barn är 8 och 11 år :)
  • columbus
    happylife skrev 2016-09-11 06:38:25 följande:
    När har du bim?

Jag vågade mig på ett digitalt idag, dagen innan bil och äl+13 och till min lycka var det positivt! Gravid 1-2 <3
    Men jaaaa vad kul med det digitala :D grattis igen! Känns alltid liiiite mer verkligt när man får "GRAVID" i text även om plussen tidigare varit starka, haha :) när blir BF ungefär för dig?
  • happylife
    columbus skrev 2016-09-11 08:09:13 följande:

Men jaaaa vad kul med det digitala :D grattis igen! Känns alltid liiiite mer verkligt när man får "GRAVID" i text även om plussen tidigare varit starka, haha :) när blir BF ungefär för dig?

Tack så mycket! Känns bra att ha tillräckligt med hcg redan innan bim för en gångs skull!

Hehe man är ju rolig.

22 maj säger FF! Och du är väldigt nära mig i datum verkar det som

Kul med ten temparkompis i samma grupp
  • Wantakid

Det är första

Vill göra det samtidigt som det känns onödigt då jag faktiskt vet att jag plussat & gjort det på alls fyra jag tagit med sticka.

Vi får se hur jag gör, men ska ringa imorgon och "skriva in mig"

Har en sjukdomshistoria med reumatism & lite, vilket inte ska påverka men ska ändå förklara allt så de kan kolla läget ifall något skulle vara knas.

Hoppas verkligen bebis vill stanna nu, lycka till!

happylife skrev 2016-09-11 06:50:57 följande:

Tack det är mitt tredje barn, men mina två första (tvillingar) förlorade vi i v 16-17 i mars.

Så om vi nu får ett barn blir det första levande <3

Och du?

Ok men då kan du ta ett digitalt nu

• sinnemark

Jag Vinkar glatt här att jag också vill vara med. Vi har KÄMPAT i 5 år. Och ÄNTLIGEN så gick det. Jag är just nu beräknad till den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag <3

• Mirjam91

Så här ser mitt plus ut idag på BIM -3 :) Plussade i förrgår. BF blir 23 maj på min födelsedag. Haha!

Hur var det med Facebook-grupp? Tkr det är enklare att skriva där :)
  • sinnemark

Försöker igen . Jag har bf den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag.

Väldigt efterlängtad bebis. Vi har kämpat i 5 år. men äntligen tog det sig. Jag har en bra känsla om att detta kommer gå bra.

• sinnemark
    Mirjam91 skrev 2016-09-11 08:31:12 följande:
    Så här ser mitt plus ut idag på BIM -3 :) Plussade i förrgår. BF blir 23 maj på min födelsedag. Haha!

ÅÅh vi är beräknade på samma dag. haha. Födelsedagsbebis va mysigt.

• happylife
    Mirjam91 skrev 2016-09-11 08:31:12 följande:

Grattis!!
  • happylife
    sinnemark skrev 2016-09-11 08:36:52 följande:

Försöker igen . Jag har bf den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag.

Väldigt efterlängtad bebis. Vi har kämpat i 5 år. men äntligen tog det sig. Jag har en bra känsla om att detta kommer gå bra.

Grattis! Snacka om efterlängtat
Svar på tråden BF maj 2017