BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Så roligt, jag väntar också en sladdis, andra barnet bf 1/5. Storebror går i femman.
Men jaaaa vad kul med det digitala :D grattis igen! Känns alltid liiiite mer verkligt när man får "GRAVID" i text även om plussen tidigare varit starka, haha :) när blir BF ungefär för dig?
Det är första
Vill göra det samtidigt som det känns onödigt då jag faktiskt vet att jag plussat & gjort det på alls fyra jag tagit med sticka.
Vi får se hur jag gör, men ska ringa imorgon och "skriva in mig"
Har en sjukdomshistoria med reumatism & lite, vilket inte ska påverka men ska ändå förklara allt så de kan kolla läget ifall något skulle vara knas.
Hoppas verkligen bebis vill stanna nu, lycka till!
Tack det är mitt tredje barn, men mina två första (tvillingar) förlorade vi i v 16-17 i mars.
Så om vi nu får ett barn blir det första levande <3
Och du?
Ok men då kan du ta ett digitalt nu
Jag Vinkar glatt här att jag också vill vara med. Vi har KÄMPAT i 5 år. Och ÄNTLIGEN så gick det. Jag är just nu beräknad till den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag <3
Försöker igen . Jag har bf den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag.
Väldigt efterlängtad bebis. Vi har kämpat i 5 år. men äntligen tog det sig. Jag har en bra känsla om att detta kommer gå bra.
ÅÅh vi är beräknade på samma dag. haha. Födelsedagsbebis va mysigt.
Så här ser mitt plus ut idag på BIM -3 :) Plussade i förrgår. BF blir 23 maj på min födelsedag. Haha!
Hur var det med Facebook-grupp? Tkr det är enklare att skriva där :)
Försöker igen . Jag har bf den 23 Maj. Vilket är våran 13 års dag.
Väldigt efterlängtad bebis. Vi har kämpat i 5 år. men äntligen tog det sig. Jag har en bra känsla om att detta kommer gå bra.