BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej, jätte kul att hitta denna tråd!
jag hoppas allt går jätte bra för er, jag själv plussade faktiskt igårkväll.
Jag har själv haft väldigt konstig mens de sista månaderna, den har varit tidigare och tidigare för varje månad.
Så från att ha bim runt löning, till att ha bim 7 sep denna månad.
Antar att det är nu allt "ställt sig till rätta" efter p-piller, p-stavar osv, slutade med alla preventivmedel för ganska exakt 2 år sen.
Men allt känns så himla overklig, och grejen är att jag har varit skengravid många gånger och trott jag varit gravid.
Men nu var jag bombsäker att det inte var någonting överhuvudtaget, tills jag fick svart på vitt att det är så.
Och idag har jag insett beteenden de sista veckan som jag inte riktigt reagerade på förens nu när jag vet att det är sant
Antar jag inte är ensam om just detta?
Hej! Vågar mig in lite försiktigt...plussat idag på äl+11 med ett lloyds testa tidigt. Har bagage med mf och sent avbrytande så är väl typ livrädd för att det ska gå fel igen. Men det är bara att tuta och köra! Blir mitt första barn och min mans tredje.
Hoppas testen ökar nu och att jag får "gravid" på det digitala på BIM dagen på måndag!
Välkommen hit också! :D
Ja verkligen! Känns som tiden går i snigeltakt, haha. Förstår inte hur man ska överleva till första ultraljudet..
Yes, det gör jag :) Gör du det också?
Hej! Vågar mig in lite försiktigt...plussat idag på äl+11 med ett lloyds testa tidigt. Har bagage med mf och sent avbrytande så är väl typ livrädd för att det ska gå fel igen. Men det är bara att tuta och köra! Blir mitt första barn och min mans tredje.
Hoppas testen ökar nu och att jag får "gravid" på det digitala på BIM dagen på måndag!
Häng med till fb gruppen också om du vill :)
Det är kanske för tidigt att testa än? Håller tummarna.
Åh vad härligt! Stort grattis!