BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hyr länge ska ni hålla det hemligt?:)
Hyr länge ska ni hålla det hemligt?:)
Hej hej. 28 år och väntar första barnet. Plussade förra veckan och är beräknad i slutet på april/ början på maj. Både jag och maken är superglada!
Plusade igår på BIM, bör vara beräknad cirka 8 maj. Var gravid tidigare i år men fick missfall i v6+4 i April. Så jag är lite nervös nu.
Finns det någon facebook-grupp ännu? :)
Hej på er! Vi ha en Fb grupp för bf maj/april och mars om ni vill hänga med. :) Bolla tankar med varandra och som stöd. Vore skoj att få igång gruppen. Alla andra grupper va fulla så vi startade en egen nu :) Meddela på meddelande om ni vill vara med. Gruppen är hemlig.
Grattis till alla plus:) Jag plussade i torsdags och är i v.5 (4+5). Jag har en son på 2 år och 8 mån. Det ska bli så spännande med ett syskon. Jag ska på inskrivningssamtal på måndag.