• misslina
    MammaBecka skrev 2016-09-11 22:42:19 följande:
    Jag har också bf 14 maj och tredje barnet :)
    Åh vad kul! Hur mår du?
  • misslina
    MammaBecka skrev 2016-09-11 22:48:49 följande:
    Jag mår ganska bra. Är extremt trött och kan känna av illamåendet något litet ibland, annars inga direkt symtom. Hur mår du? :)
    Också väldigt trött och känner också av ett dovt illamående emellanåt! Men väntar bara på att det ska kicka in ordentligt om 1-2 veckor.... Gruvar mig!
  • misslina
    ika_109 skrev 2016-10-19 15:45:48 följande:
    Vad som räknas som bra värden kan nog bara du avgöra, men man kan få allt mellan 1/2 till 1/20 000, men lanstinget anser att man tillhör högriskgruppen om man har mindre än 1/200 (iaf här i Östergötland), det kan säkert skilja landsting emellan.

Hoppas du börjar må bättre snart!! :)
    Har du provat lergigan eller lergigan comp?
    Jag äter lergigan och det tar i alla fall udden av illamåendet
  • misslina
    JoJoNo skrev 2016-10-19 20:19:30 följande:
    Provade förra graviditeten utan effekt men inte denna gången. Tänkte att det inte är ngn mening. Men kanSke värt att testa ändå.
    Funkar inte 100 % för mig heller tyvärr. Utan tar bara bort det allra värsta. Men bättre än inget. Tycker absolut att du ska testa!
  • misslina
    Freijah skrev 2017-03-30 16:52:13 följande:

Igår och idag har jag haft en sån extrem klåda, främst i händerna och fötterna, men även på armar och ben.

Googlade lite och blev lite oroligöver vad jag hitta, så blev att maila min läkare nu på morgonen, hoppas på svar innan lunch!

Kan vara hepatos. Åk och ta ett blodprov som visar om det är de du har eller inte. Finns i så fall medicin att få och Sen kommer du få ta nya prover med jämna mellanrum. Jag har haft hepatos i båda mina graviditeter!
Svar på tråden BF maj 2017