• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • evins
    Estrid O Eskil skrev 2016-09-22 10:12:51 följande:

Finns det någon här från Lund ? 

Jajjamensan!
  • mammamumin

Alltså försker bli medlem i facebook gruppen med det verkar inte fungera, någon som kan lägga till mig?

• Babydreamer

PMa trådstartaren Ememem om ni är intresserade av att gå med i fb gruppen

• Ida96

Någon som skulle vilja ha fortsatt kontakt på Facebook kanske? Har bf 22 maj och väntar första barnet. Vore roligt att ha någon att prata med och bolla lite tankar. Kram

• adnils

Hej!

testade positivt för några dagar sedan. Bf 25/5.

Går gärna med i fbgruppen, hur gör man?

• adnils

Jag har skickat pm till dig både här o på Fb.

Ememem skrev 2016-09-08 07:58:24 följande:

Grattis till alla nya plus! Vi är många som gått över till att hänga i en hemlig fb grupp så välkommen dit om ni vill. Använd länken i inlägget ovan och skicka gärna ett PM till mig med ert namn så kan jag lägga till er i gruppen.

• L 91

Har ni några cravings än? Jag är inte sugen på godis och choklad. Jag som annars helst lever på choklad. Jag vill bara ha frukt och grönsaker! Just nu blir det en hel del wokgrönsaker.. ska det vara något sorts godis så är det nötter isf. Sen vill jag ha RIKTIG mat. Kött och potatis typ. Inte pizza eller någon halvlagad mat.. har två killar och med dem så var det godis och falukorv. Levde på falukorv.vaknade mitt i nätterna och stekte falukorv med en deciliter stark senap på.. haha! Många nätter som sambon fick köpa korv på Statoil..

Svar på tråden BF Maj 2017