• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Frugan88

Hej, här är en till! Går in i v.8 imorgon med andra barnet och har än så länge BF 14 maj. :)

• nanoo
    L 91 skrev 2016-09-24 20:12:51 följande:

Har ni några cravings än? Jag är inte sugen på godis och choklad. Jag som annars helst lever på choklad. Jag vill bara ha frukt och grönsaker! Just nu blir det en hel del wokgrönsaker.. ska det vara något sorts godis så är det nötter isf. Sen vill jag ha RIKTIG mat. Kött och potatis typ. Inte pizza eller någon halvlagad mat.. har två killar och med dem så var det godis och falukorv. Levde på falukorv.vaknade mitt i nätterna och stekte falukorv med en deciliter stark senap på.. haha! Många nätter som sambon fick köpa korv på Statoil..

Jag har inga cravings än, är snarare inte sugen på någonting men vet att det är bra att äta typ konstant för annars mår jag lätt dåligt. Känner nu att jag inte vet om jag nånsin kommer kunna äta bananer igen efter att ha ätit det mot illamåendet i en vecka. :D Min enda cravings under förra graviditeten var leverpastej och den höll i sig i 3 dagar innan jag var "tvungen" att slänga alla paket då jag istället blev äcklad av det. :)
  • Freijah

Jag har bf 6e maj.

Fick tidigt UL i vecka 5+6 pga tidigare missfall, där fick vi se ett litet pickande hjärta. :)

Bor i Minnesota, USA med min man o son född 2010.

• L 91
    Frugan88 skrev 2016-09-25 18:30:05 följande:

Hej, här är en till! Går in i v.8 imorgon med andra barnet och har än så länge BF 14 maj. :)

Då ligger vi exakt lika :)
  • 87Stumpan

Hej allihopa! Hoppar med här. Har sedan tidigare en dotter som är född i år (början av Januari). Nu har jag plussat igen med bf 17:e Maj enligt vul. :) Spännande med pseudotvillingar!

• Jasmin3

Hej,

Jag har precis plussat nu på morgonen, har egentligen BF 10 juni men båda mina barn har kommit 3 veckor tidigt, plus att jag kommer snittas så medt troligt blir det i slutet av maj :)

Vill också gärna hänga på i fb-gruppen, kan nån skicka PM här på FL med gruppens namn eller så? :)

• sabbet

Hej :) ännu en plussare här! Gick in i vecka 10 idag (9+0). Beräknad BF 5/5 2017. Första barnet, så det är spännande :)

Svar på tråden BF Maj 2017