• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Barbamamma83

Hej hopp.
    Här har ni en blivande 8 barnsmamma som har bf 27 Maj Går in i 8 (7+0) idag =) Kul med så många vårbebisar. Någon från dalarna här?

• kohler12

inte varit inne på ett tag 
    men jag lever o jag har inskrivning på mödravården på tisdag och läkarbesök på torsdag :) då får jag se pyret ska diskutera kejsarsnitt med 

• soley

Hej allihop och stort grattis till er!!
    Jag har BF 16 maj, får man vara med här?!:)

• L 91

Ni som har ömma bröst.. hur länge har ni haft det? Jag är fortfarande väldigt öm och är i vecka 10 eller 11.. kommer inte ihåg att jag var sådär öm med mina andra barn.. har två pojkar. Läst att om brösten ökar mycket i storlek så väntar man en flicka..?

• kohler12
    tänkte fråga er här inne jag är i v11+5 och känner mig så extremt yr och svimfärdig varenda dag hos barnmorskan på inskrivningen så va mitt blodtryck på 90/60 och min barnmorska vet hur jag mår men inget hon höjde ögonbrynen på precis, är orolig om detta går ut över bebisen i min mage, jag dricker o äter som jag ska mitt järnvärde låg på 128 så det va inget problem när jag blir extremt svimfärdig så får jag suddig syn bland annat

vad ska man göra 
  • L.vv

Hej tjejer! Jag plusade idag äntligen! Är i vecka 10.

Har tagit 4 graviditets test innan men alla har varit fet negativa (senast i vecka 8)! Så nu när mensen var sen för andra månaden i rad, och jag hade ett test liggandes hemma så testade jag imorse bara för att. Hade inte alls några förväntningar men där såg man! Tog typ seriöst 3 sekunder och det var sååå positivt! Vad kan detta bero på tror ni? Är det vanligt? Blir lite smått orolig faktist.

• L.vv
    Frida97an skrev 2016-10-22 14:38:50 följande:

Hej jag mitt barn bf är den 16 maj 2017 :)

Vad kul! :) jag har bf 25 maj :)
  • L 91
    L.vv skrev 2016-10-23 22:34:34 följande:

Hej tjejer! Jag plusade idag äntligen! Är i vecka 10.

Har tagit 4 graviditets test innan men alla har varit fet negativa (senast i vecka 8)! Så nu när mensen var sen för andra månaden i rad, och jag hade ett test liggandes hemma så testade jag imorse bara för att. Hade inte alls några förväntningar men där såg man! Tog typ seriöst 3 sekunder och det var sååå positivt! Vad kan detta bero på tror ni? Är det vanligt? Blir lite smått orolig faktist.

Kroppen kanske hoppade över mensen och så hade du ägglossning för ett par veckor sedan? Eller så är du låghormonare? Har läst förut om att vissa kan plussa väldigt sent eller inte alls.. Första barnet? Grattis !
Svar på tråden BF Maj 2017