Inlägg från: StinaLisa |Visa alla inlägg
  • StinaLisa

BF Maj 2017

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller 1 april och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Inget har hänt.

Första månaden nu med ägglossningstest enligt billiga-tester som visade rätt 3-4 dagar senare än väntat.

Vi låg en gång endast och ja. Kunde inte hålla mig då mensen skulle ha kommit i fredags. Fyra dagar efter sexet fick ja starka hugg i magen och tänkte "nu blev jag gravid!" Samt ömtåliga bröstvårtor samt kissar konstant !

Testade med ägglossningstest imorse som blev två starka sträck.hm okej. Gravid ?!

Åkte till Apoteket och köpte en sticka. Plus direkt. och nu en digital clearblue senare säger GRAVID 1-2 veckor.

Jag dog lite inombords. ?? Så lycklig. Ringde BM direkt så ska på ultraljud 20 december då 17-18 veckor. Tänk. Om allt går rätt och positivt kommer alla i släkten få en fet julklapp med en ultraljudsbild !

Lycka !

• StinaLisa

Alltså jag kan ingenting ! Är i vecka

5 (4+5). men i vilka veckor gör man kontroller och VAD är det för kontroller? Läser olika förkortningar men fattar ingenting !

Jag ringde bm och ska på hälsosamtal på måndag och fick BF 24-26 maj.

• StinaLisa
    FrökenPT skrev 2016-09-22 04:50:24 följande:

OMG! Tror jag har mitt första plus! Någonsin! ???????????? hade ägglossning kring den 10 september, testade nu på morgonen!

Om det stämmer, när är bf? OMG OMG! Så lycklig om de är så ????????

Grattis. Du är

Gravid. Ett plus ör alltid ett pluss oavsett färg på kvalitén ! Grattis. Jag har också plussat precis :)
  • StinaLisa

Fröken pt, jag är i vecka 5 (4+6) och plussade i måndags. BF 24-26 maj.

Enligt clearblue digital gravid 1-2 veckor.

Svar på tråden BF Maj 2017