FDFMGA skrev 2016-07-17 12:22:58 följande:
Hm, jag är inte sverigedemokrat. Det är partiet för personer som inte riktigt har hjärncellerna i toppskick.
Eller också syftar du på ensamkommande. I så fall ett lika okunnigt som rasistiskt uttalande. Alla ensamkommande tafsar inte på kvinnor på festivaler. Även om man skulle kunna tro det om man lyssnar på Åkessons toksekt - men den sekten utgör ju en samlingsplats för de allra klenaste förstånden.
Jag förstår att det börjar bli jobbigt när det visar sig att inte alla som kommer hit är så oskyldiga trots allt, då känns det extra skönt att slänga fram rasist-kortet kan jag tro - så du iallafall har något att komma med, menar jag. Nej, det är inte ett okunnigt uttalande och inte ens ett rasistiskt uttalande utan det kallas på ren svenska för fakta.
Sen gäller det att du LÄSER vad någon skriver om du ska citera: Jag skrev att det till största del är ensamkommande pojkar/män som står för de våldtäkter/tafsanden som förekommit på dessa festivaler. Betyder det att ALLA ensamkommande som kommer hit begår dessa brott? Nej! Det har heller aldrig påståtts av mig.
Sen får du gärna utveckla vad 17 det är du skrivit nedan:
**Antingen använder du "de" och syftar på de som tafsar. Och då drar du alltså slutsatsen att de som tafsar tafsar. En inte så särskilt imponerande slutsats **