FDFMGA skrev 2016-08-04 22:20:41 följande:
Jag delar inte din uppfattning om propagandamaskinen, min uppfattning är att vi har press- och yttrandefrihet i Sverige.
Min uppfattning är att den åsiktskorridor du befinner dig i är en aning trång och att detta inte kan kompenseras av att den leder till den gigantiska offerkoftegarderoben med uniforma koftor med texten "Åsiktskorridoren i Sverige är så trång att man inte längre kan säga något om invandring utan att kallas rasist".
Man kan heller inte bortse från att det i stor utsträckning är de allra klenaste förstånden som hänger i den korridoren.
Den populistiska vågen i väst har utan tvekan en propagandamaskin bakom sig. Det är lite svårt att förneka existensen av internetsidor så som Avpixlat, Fria Tider samt förneka hur diverse forumsaktivister sprider propaganda med mera. Vad press- och yttrandefrihet skulle ha med saken att göra tål verkligen sin förklaring.
Övrigt verkar enbart riktat mot mig som person och därmed bara tröttsamt. Att du fortfarande tror att jag berörs av sådant är förbluffande.
Har du verkligen ingenting annat att komma med än att
försöka dra ner byxorna på folk i debattsammanhang?