• Fru Ve

BF Mars 2017 - syskon

Startar ny tråd för oss som väntar syskon i mars -17. Jag är 32 år och väntar tredje barnet. Våra söner är snart 5 samt 8,5 år. Så detta blir lite av en sladdis om det går vägen. Jag plussade dagen före midsommarafton. BF enligt min app är 3/3 -17.

Fler?

• Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon
  • Falskt alarm

Det blev inget marsbarn (BF 8/3), utan ett februaribarn! Helt plötsligt blev det en gosse idag på förmiddagen

• Fru Ve
    Falskt alarm skrev 2017-02-27 16:30:51 följande:

Det blev inget marsbarn (BF 8/3), utan ett februaribarn! Helt plötsligt blev det en gosse idag på förmiddagen

Å grattis!!! Så härligt för er! Gick allting bra med förlossningen?
  • Falskt alarm

Tack! Förra föddes i v 34+4, och idag var det vecka 38+6. Inget namn än, visste inte kön Förlossningen gick kanon, kom in vid lite över 9 i morse, min man hann precis till jobbet och vända... Sen föddes han halv tolv, och var pigg och kry! Ligger och myser, hade glömt att det är så fantastiskt <3

• Quirall
    Falskt alarm skrev 2017-02-27 19:13:51 följande:

Tack! Förra föddes i v 34+4, och idag var det vecka 38+6. Inget namn än, visste inte kön Förlossningen gick kanon, kom in vid lite över 9 i morse, min man hann precis till jobbet och vända... Sen föddes han halv tolv, och var pigg och kry! Ligger och myser, hade glömt att det är så fantastiskt <3

Åh grattis!! Vad mysigt det låter!
    Min lilla kommer i morgon, måste egentligen sova nu men hur lätt är det?! 4:30 ringer klockan i morgon bitti och någon gång fram på morgonen får liten titta ut :)
  • Jennie89
    Falskt alarm skrev 2017-02-27 16:30:51 följande:

Vad underbart! Stort grattis och njut nu i bubblan :)
    Aug-13 - T Juli-15 - S
  • Jennie89
    Quirall skrev 2017-02-27 23:58:51 följande:
    Åh grattis!! Vad mysigt det låter!
    Min lilla kommer i morgon, måste egentligen sova nu men hur lätt är det?! 4:30 ringer klockan i morgon bitti och någon gång fram på morgonen får liten titta ut :)
    Hoppas allt har gått bra!
    Aug-13 - T Juli-15 - S
  • Quirall

Allt har gått jättebra! Blev en liten tjej på 2890gr och 49cm lång. Hon äter och sover mest och är så klart helt fantastisk :D
    Jag har eftervärkar till tusen nu, kan inte komma ihåg att jag hade det med de andra. Och snittet värker men det är ju övergående :)

• Fru Ve
    Quirall skrev 2017-03-01 15:12:34 följande:

Allt har gått jättebra! Blev en liten tjej på 2890gr och 49cm lång. Hon äter och sover mest och är så klart helt fantastisk :D
    Jag har eftervärkar till tusen nu, kan inte komma ihåg att jag hade det med de andra. Och snittet värker men det är ju övergående :)

Stort grattis!!! Hoppas du snart återhämtar dig! Det är ju lite tufft efter ett snitt några dagar/någon vecka (jag gjorde snitt med första barnet så jag vet). Härligt att hon är ute i alla fall. Jag är väldigt avundsjuk =) Är på BF -5 nu och tror jag kommer att få gå runt såhär i 1-2 veckor till....
  • jyns00

Den 28/2 kom min dotter till världen, efter 38 timmars förlossning avslutades denna med kejsarssnitt. Allt är bra med oss :)

Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon