BF Mars 2017 - syskon
Hoppar också in här! Bf 7/3, andra barnet. Gått hemma sedan november på graviditetspenning, lite uttråkad Födde för tidigt förra gången, ca 6 veckor, så går lite som på nålar redan!!
Hoppar också in här! Bf 7/3, andra barnet. Gått hemma sedan november på graviditetspenning, lite uttråkad Födde för tidigt förra gången, ca 6 veckor, så går lite som på nålar redan!!
Å då föder du säkert lite tidigare denna gången också :) Jag gick ju däremot över + 14 dagar sist så har inget hopp om att föda före mitten av mars..... Fruktansvärt segt börjar det bli tycker jag. Sover extremt dåligt på nätterna pga foglossning och att jag måste upp och kissa varje gång jag vänder mig i sängen. Och blir trött och lite sur på dagarna på grund av det. Dessutom uttråkad men kan inte göra så mycket. Försöker tänka på att detta är min sista graviditet och på alla som inte kan få barn för att uthärda. ....
Jag har ju bf den 8/3, så typ 3 veckor kvar. Har dock haft lite blödning nu plötsligt! Lite för några dagar sedan, och lite idag. Fick bråttom att packa väskan Har någon annan haft förlossning som startat med blödning? Min förra startade ju pang bom, så detta är nytt
Har du ringt och rådfrågat förlossningen? De kanske vill kolla upp blödningen. Hoppas det tyder på att det är på gång för dig!Ja, har man väl kommit till BF så vet man ju att det inte är lång tid kvar och det är en tröst att det kan sätta igång precis när som helst! Även om sista väntan såklart också är seg och man är ännu mer orörlig då!
Ingen bebis än Lite tur,även om jag längtar att slippa vara så otymplig, så känns det som.om jag inte har tid att få barn än ) Haft blödning 2 ggr till, men känner mig ganska lugn ändå. Sover för en gångs skull riktigt gott på natten,rn bra natt är jag inte ens uppe och kissar! Och ändå är man sååååå trött hela dagarna! Men älskar helg, då kan man sova middag med gott samvete medan maten blir lagad av nån annan och 3-åringen leker glatt även utan mamma
Hur går det för er andra? Vad hittar ni på för att sysselsätta äldre syskon utan så mycket insats?
Det blev inget marsbarn (BF 8/3), utan ett februaribarn! Helt plötsligt blev det en gosse idag på förmiddagen
Tack! Förra föddes i v 34+4, och idag var det vecka 38+6. Inget namn än, visste inte kön Förlossningen gick kanon, kom in vid lite över 9 i morse, min man hann precis till jobbet och vända... Sen föddes han halv tolv, och var pigg och kry! Ligger och myser, hade glömt att det är så fantastiskt <3