Hej, hittade till denna tråd och ska också ha BF mars 2017 om allt går vägen. :) Enligt appen så är jag gravid vecka 7+3 dagar. Ska in för första gången och få träffa barnmorskan på torsdag. Smått nervös
Plussade 14 juli men två dagar efter började jag blöda..Vi var då utomlands, blödit nästan framtill i förrgår. Vi kom hem söndag 24 juli och på måndagen ringde jag runt och fick tid för ett tidigt VUL då jag ändå blödigt i två veckor mer eller mindre, små blödningar med både färskt och brunaktigt blod, det har kommit 3 små klumpar,
Fick höra ett hjärta och gynekologen sa att det verkade stämma i storlek med veckor m.m Blev så chockad så började gråta då jag ändå trodde att vi fått MF- Får nu hoppas allt går vägen.
Vet inte hur det är med er, men har mått kontant illa, utan att kräkas, trött, huvudvärk sedan jag plussade framtill igår och magen är så svullen, jag är inte direkt pinnsaml och ser nu ut att kunna vara i 6:e månaden (känns så iaf, då magen är så svullen) hur är det för er andra som är i liknande vecka? :)