• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • lilsis
    Mammaresan skrev 2016-07-16 20:27:31 följande:

En väldigt väldigt glad jag och partner här hemma! Idag plussade jag mer tydligt med testet nedan. Väldigt tidigt fortfarande, v. 3+4 idag och om allt går fortsatt bra blir BF den 28 mars. Sjukt glad just nu!

Har ni barn sedan innan eller är det första? Här blir det en liten trea vi väntar på.

Om min stannar kvar blir det min första och sambons fjärde, han har dessutom två barnbarn (han och första mamman började tidigt och deras barn har i sin tur börjat tidigt).
  • Mammaresan
    lilsis skrev 2016-07-16 20:58:46 följande:
    Om min stannar kvar blir det min första och sambons fjärde, han har dessutom två barnbarn smile2.gif (han och första mamman började tidigt och deras barn har i sin tur börjat tidigt).
    Hihi, härligt att han vill ha många barn och kanske blir det lite tryggare för dig att ha någon vid din sida som gått igenom det här redan och kan på så vis vara ett tryggare stöd genom resan? Solig Sjukt spännande med första barnet för dig också! Flört
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • GrukanGrace

Hej

En liten fråga om fb gruppen. Det finns en med br mars 2017 den är sluten men inte hemlig dvs alla kan se medlemmarna men inte inläggen.

Jag vill ogärna att man kan se gruppen och vem som är med. Är det jag som hittat en annan grupp eller är det "vår".

Kram

V5 nu (4+4)

• Gullan8212

Hej hej!

Plussade igår, vi är lite chockade båda två :)

Enligt uträkning här är jag i vecka 4, så det är väldigt tidigt..

• lilsis
    Mammaresan skrev 2016-07-16 21:38:12 följande:

Hihi, härligt att han vill ha många barn och kanske blir det lite tryggare för dig att ha någon vid din sida som gått igenom det här redan och kan på så vis vara ett tryggare stöd genom resan? Sjukt spännande med första barnet för dig också!

Han är väl kanske inte den stöttande typen men gör som man säger ( ) och skulle vi komma ända till BB kan jag lita på att han ser till att det blir som jag vill. Hans andra barn var i princip mammans ansvar annat än när han ville leka... Har inte bytt en enda blöja. Men han är äldre och klokare nu och jag har tydligt klargjort att ansvaret är 50/50. Sen blir jag hemma mer för jag pluggar men tänkte inte sluta träna och tävla hästarna så då får han automatiskt ta eget ansvar Han har också själv fattat att all tid med barnen är viktig, inte bara den i sandlådan osv. Han jobbar tillsammans med de vuxna barnen varje dag
  • ravioli9304

Hej alla och grattis!

Har också plussat och detta är mitt och sambons första barn! Är orolig fram till v 12 men vi får be till preggo-gudarna!

Är i v 5+6! :)

• Test14

Hänger på här!

Plussade svagt redan för en vecka sedan med testlagrets,i förrgår plus med cb

Är glad,orolig om vartannat. Har ett ganska nytt förhållande med en man som är 8 år yngre än mig. Detta blir hans första och mitt 6:e barn om allt går väl.

Men mår illa konstant,jobbigt men antar att det är ett bra tecken!?

Tror att jag haft ägglossning tidigt med tanke på det svaga positiva testet för 1 v sen. Går jag efter sista mensen första dag så är jag i v 4+4 men vi får hoppas o se!!

• peterssonfanny

Hej. Jag plussade i fredags, sen dock negativt i lördags. Har isf bf runt 17 mars. Hoppas på att plusset återvänder snart så jag kan hoppa in här :)

• MissJL

Jag är 30, sambon 33 och vi har tvillingflickor på 4 år :) Vi bor i Dalarna. Nu hoppas jag innerligt att det bara är en liten böna som ligger i magen, vet inte om jag mäktar med tvillingar igen, haha! Men dom säger ju att man inte får tyngre bördor än man orkar bära ;) BF 25 mars <3

Svar på tråden BF mars 2017