• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • copycat
    corran skrev 2016-07-13 11:05:18 följande:
    Hänger här också :)

Du kan skriva till mig här i pm om du vill också, vi har väl bf nästan samtidigt? 17 mars har jag.
    Jag har bf 16/3, (4+5 idag). Har lite molvärk som kommer och går, annars är det rätt lugnt på symptomfronten. Ja, trött såklart!
  • finder

Hej! Har troligtvis plussat och har bf 23/3 isf. Har två barn sen tidigare 5 och 2år. Inte sagt något till Karln än och vet ej hur jag ska göra de på något roligt sett

• DevilsDaughter

Corran: 18 mars har jag. Men har gått över med de andra så lägger nog på två veckor och ställer in mig på första april ;) värdelöst att rikta in sig på att bebisen ska komma och så får man vänta och vänta. Jag är nog helt enkelt en sådan som bär på barnet längre.

Jag har fortfarande lite halvömma bröst, känns eg bara när jag trycker på dem. En sak som jag känner mig lite förvirrad över, jag mådde lite illa till och från ÄL+8-10. Men sen gick det över och nu känner jag typ inget... känner mig lite känslig om livmodern, om jag går kissnödig tex så blir det ömt.

Någon här som funderar på att göra NIPT?

Ni som ska göra privat VUL, när planerar ni att göra det isf? Funderar också på det så att man vet att det är som det ska.

• Loouiiise

Hejsan!

Fick plussat förra veckan och är nu i vecka 6 (5+0).

Det är vårt första barn och vi blev gravida på första försöket ???? Jag känner mig inte direkt gravid förutom att jag är väldigt trött. Man blir ju lite orolig när man inte har mer symptom att kanske inte allt står rätt till. Var på första besöket hos min barnmorska i förrgår och ska ringa och boka tid för tidigt UL då min syster föddes med en utvecklingsstörning och då att kolla ifall detta är genetiskt. Tror kanske man förstår mer när UL är gjort ???? Ska bli superkul att följa er alla ????

.
  • Liv82
    GrukanGrace skrev 2016-07-13 06:52:55 följande:

Hej alla

Stannar några av er kvar här?

Och är fb gruppen hemlig?

Vi är väldigt luttrade efter flera missfall., så vi vill inte gå för fort fram.

Kram

FB-gruppen är hemlig. Skriv pm om du vill gå med där.
  • Liv82

Det finns även en BF mars 2017-grupp för oss STOCKHOLMARE! Skicka pm om ni önskar gå med i den gruppen med. :) 

• lilsis

Plussade tidigare i veckan, BF 21/3. Det är tredje plusset i år, de andra två missfall i v 5+1, så jag gör inte precis frivolter ännu. Det är fjärde återföringen, första (och enda) från IVF nr 2. Har inte bestämt om jag ska vänta med VUL till kliniken öppnar igen eller ringa min vårdcentral på officiell testdag som är 22/7. Är garanterad tidigt VUL dels pga IVF men också pga 2 tidtagare utomkveds.

Inga symtom (men det har jag inte haft förut heller, har gått till v 7+ som längst).

• Nanniii

Hej hej!

Hänger gärna med i denna gruppen också. Är i vecka 5 (4+6) och har bf 16Mars om allt går som det ska :) Har en son på 5år sedan innan, och bor i Skåne :)

Vill även säga grattis till er alla :)

Kram Nathalie

• bornybear

Var på vul idag och fick reda på att det fanns TVÅ hinnsäckar.. Herregud! Vi väntar tvillingar/ (bf 5mars och är 6+3 idag)

• lilsis
    bornybear skrev 2016-07-14 21:37:20 följande:

Var på vul idag och fick reda på att det fanns TVÅ hinnsäckar.. Herregud! Vi väntar tvillingar/ (bf 5mars och är 6+3 idag)

Surprise surprise ;)

Grattis!
Svar på tråden BF mars 2017