• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • DevilsDaughter

Någon som märker att ni fäller hår? Mitt hår fullständigt faller av!! Brukar ju vara tvärt om och att man fäller sen under amningen! 

• lilsis
    Troll lycka skrev 2016-07-15 20:41:44 följande:

Ah fick du svagt m cb oxå innan?

Tack snälla för svaret! Du rädda min kväll! Trevlig helg tillbaka!

De kan ha olika känslighet och RFSU kanske var mindre känsligt än CB.
  • Troll lycka
    DevilsDaughter skrev 2016-07-15 21:23:47 följande:

trolllycka, annars kan du använda ett testa tidigt test (ej rfsu:s), de mäter ju svagare dos av hcg och då får man ett starkare plus. 

Fick ett supersvagt plus nu på kvällen med RFSU. Fanns bara ett 8 pack så köpte det, ångrade mig ngt enormt efteråt ;)

Ska försöka vänta några dagar på att ta ett nytt cb. På mån är jag på bim+7 så hoppas verkligen på starkare plus då. Har tre barn o med dom har jag för mig att det blev rätt starkt på en gång :( men men får se. Tack snälla arr ni tagit er tid att svara. Man blir galen av detta!
  • DevilsDaughter

Jag hade också ett sånt åttapack och det gick åt! Testade svagt/blankt med dem dag efter dag i väntan på att få ett ordentligt plus.

• FlikkanM
    Peas82 skrev 2016-07-15 19:43:05 följande:

Åh jag plussade i tisdags och har bf 24 mars. Vi har en son sen innan, men det var min fru som bar honom :) Jag har aldrig varit gravid innan :)

Då har vi BF nära varande :) jag har 26 mars tror jag :)
  • Troll lycka
    DevilsDaughter skrev 2016-07-16 08:24:26 följande:

Jag hade också ett sånt åttapack och det gick åt! Testade svagt/blankt med dem dag efter dag i väntan på att få ett ordentligt plus.

Fick ännu svagare på cb idag så känns rätt kört :(
  • Nanniii
    Troll lycka skrev 2016-07-16 10:09:42 följande:

Hej igen! Förstår att det är jobbigt för dig, men är inte svaga plus ändå graviditet? Hoppas hoppas för din/er skull. Kraaam
  • corran

:( vilken dag va du på?
  • corran

:( vilken dag va du på?
  • finder

En tidig praktisk fråga. Vad har ni som har 3barn för bil alt bilstolar. Vi kommer ha 2st bakåtvända och en framåtvänd stol.

Svar på tråden BF mars 2017