• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Anonym (3-barnsmamman)

Hej! Jag hoppar också in här.
    Jag är 28 år och har två barn sedan tidigare, en son som fyller 9 år och en dotter som fyller 7 år.
    Pyret i magen är en riktig hoppsan! Helt oplanerad då vi bägge pluggar på högsolen och skall bli färdiga till våren. 
    Men de är svårt att säga nej till en liten :)
    Dett blir mitt tredje barn och min sambos första (han är 32 år). 
    Ja mår väldigt bra, lite illamående bara :)

Ska på första bm-mötet 21/7.
    Hoppas de är okej att jag hakar på!

• Anonym (3-barnsmamman)
    Midvia skrev 2016-06-26 10:54:57 följande:
    Jag ringer imorgon. Denna gång tänker jag gå till en privat klinik där jag får möjlighet till tidigt ultraljud för att se att allt står rätt till. Ska försöka låta bli att oroa mig dessa veckor.
    Midiva, jag är också från kungsbacka :) Jag går på kvinnolivet hos malin! Rekommenderar henne starkt. Jag gick där med min dotter och de flesta av mina vänner har också gått där!
  • 201405

Plussade äntligen idag igen på bim och äl+13! :D Hade ett tidigt mf i mars så hoppas det kan gå vägen denna gången!! Kommer inte våga glädjas fullt ut inna jag fått bevis för bebis lever men efter 9 månader av försök totalt och 4 efter mf är jag så glad att äntligen få ett plus igen!

Bf 17/3 och första barnet för oss båda

• Gaol

Hej allihop! Jag är gravid i vecka 5 (4+4) enligt apparna på telefonen, bf 11 mars, plussade för en vecka sen, alltså i vecka 4????????

Det enda jag sysslar med nu är att låta varje dag gå för att kommer över dessa hemska 12 veckor!????

• ellami

Hej.
    Jag favoritar denna tråd och vill gärna gå med i fb grupp i framtiden så jag hoppas ni kommer vilja hålla den öppen även om några veckor. Har precis plussat (starkt och innan bim) bf enligt appen 17 mars men jag håller mig lite i bakgrunden tills jag vågar glädjas över plusset (Har ingen rolig historia i bagaget därav mina känslor).

• Tjillevippens
    ellami skrev 2016-07-07 13:56:19 följande:

Hej.
    Jag favoritar denna tråd och vill gärna gå med i fb grupp i framtiden så jag hoppas ni kommer vilja hålla den öppen även om några veckor. Har precis plussat (starkt och innan bim) bf enligt appen 17 mars men jag håller mig lite i bakgrunden tills jag vågar glädjas över plusset (Har ingen rolig historia i bagaget därav mina känslor).

Grattis till ditt plus! :) jag hoppas du vågar glädjas över det snart. vi har inte satt någon stängningsgräns för gruppen, så kontakta mig när du känner dig redo att komma in Hjärta
  • mlisan87

Hejsan. Plussade igår och har väl ännu inte fattat det ???? Första barnet för oss båda så vi är lite nervösa. Går gärna med i gruppen på FB för lite stöd och råd på vägen ????
    Jag är 28 år, han 26. Vi bor i Göteborg

• Kstadtjej87

Hej alla, jag har med plussat (äntligen). MF i januari. Roligt att vara med i en grupp på fb. Hur går de till ?? Bjuder man in sig själv eller de gör någon åt en? :) bf 14/3-17

• Tjillevippens

Grattis till de nya plussen! :) om ni vill gå med i facebookgruppen så ber jag er skicka ett pm till mig med namn och en beskrivning av er profilbild så jag hittar rätt person :) 

• jajjamaja

Hoppar in här!
    Nu har jag läst igenom hela tråden och Stort grattis till alla plus!
    Själv plussade jag i tisdags och är nu i vecka 6 (5+2) och har BF ca 9 mars 2017

Svar på tråden BF mars 2017