• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy

Grattis alla nya!!

Häng gärna med i facebookgruppen. Det är full fart där så den här tråden hamnar lite lätt i skymundan.

Vill ni komma med, så skicka ett PM så hjälper jag eller Tjillevippen er in! Hoppas vi ses där :)

• Lilindski

Hej! Och grattis till er alla som redan plussat!

Jag plussade idag (äl+13, bim+2) men haft det på känn några dagar även om stickorna inte visat nåt. Enligt äl borde BF vara runt den 14 mars, vi gick 16 dagar över tiden med vår son (idag ett år gammal) så är väl på håret om det blir en marsbebis  Glad

Enda tecknen hittills är ökad gråtmildhet och att luktsinnet redan börjar bli skarpare! I övrigt inget. Det var samma med vår son, mådde överlag oförskämt bra men trötthet och värkande bröst kom först i vecka 6-8 nånting, dessförinnan inga känningar alls. 

Tänker nog köra VUL runt v 7-8 å därefter ringer jag MVC.

Går gärna med i fb-gruppen, skickar meddelande till er strax!

• Lilindski
    trixy skrev 2016-07-06 09:50:05 följande:

Grattis alla nya!!

Häng gärna med i facebookgruppen. Det är full fart där så den här tråden hamnar lite lätt i skymundan.

Vill ni komma med, så skicka ett PM så hjälper jag eller Tjillevippen er in! Hoppas vi ses där :)

Hej!

Ett förslag från tråden jag var med i då jag väntade min son, skulle TS kanske vilja lägga till en liten rad i startinlägget om att kontakta trixy eller Tjillevippen om en vill gå med i den hemliga facebookgruppen? Så fångas nytillkomna upp lite lättare  

• trixy

Låter klokt! Vem är ts? ;)

Lilindski skrev 2016-07-06 15:40:37 följande:

Hej!

Ett förslag från tråden jag var med i då jag väntade min son, skulle TS kanske vilja lägga till en liten rad i startinlägget om att kontakta trixy eller Tjillevippen om en vill gå med i den hemliga facebookgruppen? Så fångas nytillkomna upp lite lättare  

• empa81

Hejsan. Hoppar gärna in här. Beräknad bf 170307. 2:a barnet, min dotter blir åtta i höst.

• TildeS

Hej!

Kul att det dök upp en tråd! Letade igår!
    Har plussat
    Bf 13/3
    Mild PCO tog ovitrelle
    Lyckades på andra behandlingen alltså andra försöket!
    Vågar inte tro testerna än!

• Tjillevippens
    empa81 skrev 2016-07-06 18:36:48 följande:

Hejsan. Hoppar gärna in här. Beräknad bf 170307. 2:a barnet, min dotter blir åtta i höst.

TildeS skrev 2016-07-06 19:26:58 följande:

Hej!

Kul att det dök upp en tråd! Letade igår!
    Har plussat
    Bf 13/3
    Mild PCO tog ovitrelle
    Lyckades på andra behandlingen alltså andra försöket!
    Vågar inte tro testerna än!

Grattis till era plus! :) vi har startat en facebookgrupp vilket gör att det inte är så mycket liv i den här tråden - det är desto mer liv i gruppen istället! Den är hemlig så kommer inte att ses av era vänner. Om ni vill gå med i den kan vi skicka pm till mig eller trixy så hjälper vi er in :)

• Tjillevippens
    TildeS skrev 2016-07-06 19:55:18 följande:

Jag lyckas inte skicka PM(?)
    Knas med appen kanske?

Jag tester skriva till dig så hoppas jag att du kan svara så istället :)
  • Tjillevippens

Hej! Trixy är tyvärr inte längre med i gruppen på Facebook, jag ber därför samtliga som hört av sig till henne och som hon inte hunnit hjälpa att istället höra av sig till mig. Ni som kommer nya in i tråden nu kan höra av sig till mig direkt om ni vill vara med  i FB-gruppen så hjälper jag er in :) Skriv i så fall ert namn och en tydlig beskrivning av er profilbild i ett PM till mig.

Svar på tråden BF mars 2017