• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • josnos

Hej Allihopa! 
    jag hoppar in här då jag äntligen har fått ett fint plus efter 11 månaders försök :D
    Fick 2 mf nu i våras, så nu hoppas vi att detta lilla frö vill stanna kvar <3
    första barnet :)

Har skickat PM om facebook gruppen

• LFZ82

Hej allihopa! Har plussat i dag och allt känns så sjukt overkligt! Tog måååånga år innan den första kom så vi hade förväntat oss antingen en lång väntan eller kanske inga fler barn. Jag är 34 och vi har en son på snart 15 månader. Bf 7/3 ungefär!

Har pmat trixy om fb-gruppen!

• trixy
    LFZ82 skrev 2016-07-05 01:45:41 följande:

Hej allihopa! Har plussat i dag och allt känns så sjukt overkligt! Tog måååånga år innan den första kom så vi hade förväntat oss antingen en lång väntan eller kanske inga fler barn. Jag är 34 och vi har en son på snart 15 månader. Bf 7/3 ungefär!

Har pmat trixy om fb-gruppen!

Grattis!!
    Toppen :)
  • hejmims

Hej!

Vi plussade för några dagar sedan, BF är beräknat till den 8 mars (Internationella kvinnodagen, must be a sign!) Det är vårt första barn och vi är glada, pirriga och håller alla tummar vi har för att allt går bra  

• Anonym (Bf2017jönköping)

hej!! Plussade förra veckan då mensen uteblev. Första barnet!! Hade missfall i maj v. 5. Gick idag in i v. 6 med beräknad bf 6mars :) bor utanför Jönköping med min sambo. Är gärna med i fbgrupp men då måste den va hemlig då det är folk jag absolut inte vill ska veta om den här graviditeten förens det blir oundvikligt ( växande mage ;) ) Finns det fler från Jönköpingstrakten?

Symtom än så länge är bara körig mage, trött, mensvärk som kommer stötvis och ilningar i brösten.

• trixy

Hej, grattis!

Gruppen är dold, inte sökbar och helt hemlig. Vill du vara med så skicka ett PM till mig eller Tjillevippen med namn, beskrivning av profilbild. Nämn allt som går! :) kan hjälpa med ort, omslagsbild osv.

Anonym (Bf2017jönköping) skrev 2016-07-05 11:35:10 följande:

hej!! Plussade förra veckan då mensen uteblev. Första barnet!! Hade missfall i maj v. 5. Gick idag in i v. 6 med beräknad bf 6mars :) bor utanför Jönköping med min sambo. Är gärna med i fbgrupp men då måste den va hemlig då det är folk jag absolut inte vill ska veta om den här graviditeten förens det blir oundvikligt ( växande mage ;) ) Finns det fler från Jönköpingstrakten?

Symtom än så länge är bara körig mage, trött, mensvärk som kommer stötvis och ilningar i brösten.

• Jönköping2017

Hej anonym (BF2017jönköping)

Jag bor också utanför Jönköping. Plussade i fredags och pyret borde anlända i mars 2017 om saker och ting går som det ska!

• Längtar88

Hallå alla.

Har smyg kollat lite innan då jag inte litat på mina tidiga plus. Första testet tog jag på cd 26 och andra på cd 31 (bim -1 ca)

Hade MA i april (skulle precis in i v 12) så är livrädd just nu. Vågade inte tro helt på mina plus tills jag låg totalt utslagen idag med migrän (som jag inte haft sedan början av förra graviditeten) och illamåendets illamående!

Nu börjar jag känna mig lite övertygad men ska ändå ta ett test om 2 v som bm sa när jag ringde.

Har en pojke född 05 sedan tidigare förhållande

• Längtar88
    Längtar88 skrev 2016-07-05 20:28:29 följande:

Hallå alla.

Har smyg kollat lite innan då jag inte litat på mina tidiga plus. Första testet tog jag på cd 26 och andra på cd 31 (bim -1 ca)

Hade MA i april (skulle precis in i v 12) så är livrädd just nu. Vågade inte tro helt på mina plus tills jag låg totalt utslagen idag med migrän (som jag inte haft sedan början av förra graviditeten) och illamåendets illamående!

Nu börjar jag känna mig lite övertygad men ska ändå ta ett test om 2 v som bm sa när jag ringde.

Har en pojke född 05 sedan tidigare förhållande

Glömde skriva. Bf 12/3 :p
  • BK1986

Hej på er! Jag plussade i söndags efter IVF. Var då på äggplock (motsvarande ägglossning) + 13. Första gången jag någonsin fått ett positivt gravtest så nu är jag lagom nervös att det inte ska gå vägen.

BF 12/3. Ska göra UL 5/8 så det är nästa hållpunkt.

Hur mår ni andra?

Svar på tråden BF mars 2017