Inlägg från: Längtar88 |Visa alla inlägg
  • Längtar88

BF mars 2017

Hallå alla.

Har smyg kollat lite innan då jag inte litat på mina tidiga plus. Första testet tog jag på cd 26 och andra på cd 31 (bim -1 ca)

Hade MA i april (skulle precis in i v 12) så är livrädd just nu. Vågade inte tro helt på mina plus tills jag låg totalt utslagen idag med migrän (som jag inte haft sedan början av förra graviditeten) och illamåendets illamående!

Nu börjar jag känna mig lite övertygad men ska ändå ta ett test om 2 v som bm sa när jag ringde.

Har en pojke född 05 sedan tidigare förhållande

• Längtar88
    Längtar88 skrev 2016-07-05 20:28:29 följande:

Hallå alla.

Har smyg kollat lite innan då jag inte litat på mina tidiga plus. Första testet tog jag på cd 26 och andra på cd 31 (bim -1 ca)

Hade MA i april (skulle precis in i v 12) så är livrädd just nu. Vågade inte tro helt på mina plus tills jag låg totalt utslagen idag med migrän (som jag inte haft sedan början av förra graviditeten) och illamåendets illamående!

Nu börjar jag känna mig lite övertygad men ska ändå ta ett test om 2 v som bm sa när jag ringde.

Har en pojke född 05 sedan tidigare förhållande

Glömde skriva. Bf 12/3 :p
  • Längtar88
    trixy skrev 2016-07-05 20:52:59 följande:

Grattis! Om 2 veckor trots plus bu? Är det för MA i april? Ligger Hcg kvar så länge?

Håller tummarna :)

Tack.

Nej jag tror att hon sa nått om att de ofta kan bli nått fel och "mensen" blir förskjuten en vecka. Varför jag ska vänta 2 då vet jag inte. Men är rädd så kanske lika bra vänta, väl där blir allt verkligt.
Svar på tråden BF mars 2017