• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • U76

Hoppar in här, har precis plussat är i vecka 5, bf den 1 mars.

• mammasusan

Hej! Plussade igår, har på tok för många mf i ryggsäcken, men plusset igår blev såpass tydligt så det kändes bra den här gången.

Har tre barn i åldrarna 10 år, 7 år & 20 mån, varav yngste kom via magen efter 18 mf.

Har precis pratat med min bm & fick inskrivningstid i slutet av aug......

Har skickat pm till "Baljan" för att gå med i fb gruppen:)

A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14
  • Joss90

Jag har inte haft så mycket symptom ännu, lite lätt morlande värk bara, men idag slog det till med kissandet! Herregud !!! Jag behöver gå efter 20 minuter ungefär!

• Baljan

Ni som vill gå med i FB gruppen skicka PM till mig här på familjeliv med namn och hur er profilbild ser ut på fb (se också till att ni går att söka på). Så lägger jag till er som vän och därefter bjuder jag in er i gruppen :)

Grattis till alla nya som plussat! <3

• Azerp

Hej på er! Grattis till alla plus, vad roligt att det verkar vara några stycken!

Jag plussade igår och enligt app är bf 8 mars :)

Jag och sambon är fortfarande chockad men det känns såååå kul, första barnet :)

• Annapanna765
    Baljan skrev 2016-06-28 10:13:31 följande:

Ni som vill gå med i FB gruppen skicka PM till mig här på familjeliv med namn och hur er profilbild ser ut på fb (se också till att ni går att söka på). Så lägger jag till er som vän och därefter bjuder jag in er i gruppen :)

Grattis till alla nya som plussat! <3

Tack! :) jag har skrivit PM till dig idag
  • Baljan
    Annapanna765 skrev 2016-06-28 18:33:36 följande:
    Tack! :) jag har skrivit PM till dig idag
    Jag har svarat dig :)
  • Trollisen

Hej!

Grattis till alla gravida! Drömmer

Jag plussade i helgen, BF ca 7 mars.

Har en son på 14 månader men fick 2 missfall innan han kom så jag har svårt att glädjas så här tidigt men hoppas såklart att allt ska gå bra.

Svar på tråden BF mars 2017