BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Nån som har koll på när man som tidigast kan göra vul för att se om det finns något levande?
Och hur man gör för att göra det? Jag mår riktigt psykiskt dåligt pga blödningen i onsdags. Alltså i klass om jag inte haft min man som ständigt stöd hade jag nog sökt mig till akutvård.
Och var görs det? På mvc eller sjukhus?
Idag 5+0 enligt apparna och magen är redan svullen..
Med första barnet började det synas runt vecka 16, andra vecka 10 typ och nu såhär tidigt. Andfådd av att ta promenader, brösten spänner/värker och lite värk i magen.
Svettas som en gris på nätterna och drömmer konstigt, inatt drömde jag att äldsta dottern fick en geting i munnen men när jag fick ut den så var det en larv :p
Har för övrigt ett jäkla humör fortfarande, jag skapar tjaffs med sambon fastän jag inte vill och är absolut inte meningen, såna små saker så jag blir ledsen på mig själv..
Hur mår ni andra runt den här veckan? :)
Hej!
Här är en till som har BF i Februari, väntar mitt andra barn. :)
V 6 +0 idag, åhh vad jag mår illa!! Äter mariekex som en besatt haha. Har så svårt med maten just nu, har viktväktat sen januari och tappat 14 kg, tycker att det är svårt att tänka om nu..
Nån som har koll på när man som tidigast kan göra vul för att se om det finns något levande?
Och hur man gör för att göra det? Jag mår riktigt psykiskt dåligt pga blödningen i onsdags. Alltså i klass om jag inte haft min man som ständigt stöd hade jag nog sökt mig till akutvård.
Och var görs det? På mvc eller sjukhus?
Nu ikväll fick jag massor av klarrött blod på toapappret och det är fest här så måste hålla lite ansiktet utåt...
Idag 5+0 enligt apparna och magen är redan svullen..
Med första barnet började det synas runt vecka 16, andra vecka 10 typ och nu såhär tidigt. Andfådd av att ta promenader, brösten spänner/värker och lite värk i magen.
Svettas som en gris på nätterna och drömmer konstigt, inatt drömde jag att äldsta dottern fick en geting i munnen men när jag fick ut den så var det en larv :p
Har för övrigt ett jäkla humör fortfarande, jag skapar tjaffs med sambon fastän jag inte vill och är absolut inte meningen, såna små saker så jag blir ledsen på mig själv..
Hur mår ni andra runt den här veckan? :)
Ush!! Hur har det gått idag? Håller tummarna att det var något ofarligt.
Hej! Jag är ny i den här tråden och jag är sååå glad i att vara med i ett forum för" gravida" och inte "svårt att bli gravid" som jag var tidigare, det tog 1 år nästan på pricken att plussa :)
Min fråga är, (jag är supernojig nu när jag äntligen är gravid eftersom det tog så lång tid) är jag nästan den enda som inte har så mycket symptom? Jag har haft lite typ mensvärk som gått över de senaste dagarna, och jag är sjukt ömma bröst! Dem gör så ont och är så tunga och stora, men inte det här illamåendet som de flesta beskriver känner jag ingenting utav? Jag vill nästan få illamående för att mer veta att det är "på riktigt", haha. Upplever mig inte tröttare än vanligt, men jag kan äntligen somna studs när jag väl lägger mig, förr fick jag ligga i flera timmar och vrida och vända på mig innan jag somna.
Är i gravidvecka 7 (6+0) om man räknar efter senaste mensens första dag. Är det någon som känner igen sig? :)